BDAR

Your personal data management

In order to assure best browsing experience, this website is using cookies. By continuing on this site, you agree to the usage of cookies. You can change the settings of the cookies for this site later in your browser settings and by deleting all the cookies. 

Read more about our cookie policy.


Print

[[created_at]]: 2023-11-21 12:18
Expiration date: 2023-12-28 09:00

[[procurementnotices: institution]] Lithuanian Business Support Agency
The contracting authority "Astra LT" AB
[[procurementnotices: announcer_code]] 149679465
[[procurementnotices: code]] LT07-1-EIM-K05-022
Contacts info@astra.lt Phone.: +370 615 11777
Link -

VALDIKLIO IR INTEGRACINĖS PROGRAMINĖS ĮRANGOS KOMPLEKTAS

Perkančioji organizacija – „Astra LT“ AB, juridinio asmens kodas 14967946, adresas Ulonų g. 33, Alytaus m., Alytaus m. sav. , darbo laikas 8:00-16:45. Perkančioji organizacija yra PVM mokėtoja.//Perkančioji organizacija kviečia tiekėjus dalyvauti pirkime, atliekamame atviro konkurso (tarptautinio) būdu, siekiant įsigyti pirkimo objektą - naują Valdiklio ir Integracinės Programinės Įrangos komplektą. Pirkimo objektas skaidomas į dvi dalis. 1 dalis Valdiklis – pristatymo terminas 30 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos. 2 dalis Integracinė programinė įranga – įrangos pristatymo, instaliavimo, įdiegimo ir apmoko dirbti su INTEGRACINE PROGRAMINE ĮRANGA terminas - per 4 mėnesius nuo Perkančiosios organizacijos pranešimo dėl darbų pradžios pateikimo Tiekėjui, kuris bus išsiųstas nė vėliau kaip sekančią darbo dieną po pirkimo objekto 1 dalies perdavimo-priėmimo akto pasirašymo, bet ne ilgiau kaip iki 2024-04-30. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“.//Pirkimas vykdomas įgyvendinant Norvegijos finansinių mechanizmų projektą „AB "Astra LT“ investicijos į gamybos automatizavimą ir skaitmeninimą, didinant darbo našumą“ Nr. LT07-1-EIM-K05-022.// Pirkimas vykdomas vadovaujantis Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektų bei Dvišalio bendradarbiavimo fondo projektų pirkimų priežiūros ir neperkančiųjų organizacijų bei perkančiųjų organizacijų pagal Reglamentus pirkimų vykdymo tvarkos aprašu, patvirtintu viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2019 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. 2019/8-172 „Dėl 2014-2021 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektų bei Dvišalio bendradarbiavimo fondo projektų pirkimų priežiūros ir neperkančiųjų organizacijų bei perkančiųjų organizacijų pagal Reglamentus pirkimų vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais bei pirkimo sąlygomis (bendrosiomis ir specialiosiomis), laikantis lygiateisiškumo, nediskriminavimo, skaidrumo, abipusio pripažinimo, proporcingumo principų ir konfidencialumo bei nešališkumo reikalavimų. Pirkimo dokumentuose nenumatytiems klausimams tiesiogiai taikomos VPĮ nuostatos. //Atliekamas žaliasis pirkimas. Pirkimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymo Nr. D1-401 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. D1-508 „Dėl Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini Aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašo, Aplinkos apsaugos kriterijų ir aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdami prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ p.4.4.4.1. punktu (-ais). Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo sąlygų 9 priede. //Pasiūlymų pateikimo terminas – iki 2023 m. gruodžio 28 d., 09 val. 00 min. (Lietuvos Respublikos laiku). Pasiūlymai teikiami elektroniniu būdu, pasirašytas tiekėjo arba jo įgalioto asmens, užpildžius specialiųjų konkurso sąlygų priede Nr. 5 pateiktą Pasiūlymo formą. Pasiūlymas teikiamas elektroniniame laiške adresu tenders@astra.lt. Laiško pavadinime nurodant: Valdiklio ir Integracinės Programinės Įrangos komplektas Tiekėjai gali pateikti užšifruotą pasiūlymą. Per 1 val. nuo pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pateikti slaptažodį, su kuriuo perkančioji organizacija galės iššifruoti pateiktą pasiūlymą. Slaptažodį pateikti el. paštu tenders@astra.lt. Iškilus techninėms problemoms, kai tiekėjas neturi galimybės pateikti slaptažodžio el. paštu, tiekėjas turi teisę slaptažodį pateikti kitomis priemonėmis pasirinktinai: perkančiosios organizacijos oficialiu elektroniniu paštu (info@astra.lt) arba raštu. Tokiu atveju tiekėjas turėtų būti aktyvus ir įsitikinti, kad pateiktas slaptažodis laiku pasiekė adresatą (pavyzdžiui, susisiekęs su perkančiąja organizacija oficialiu jos telefonu ir (arba) kitais būdais).//Perkančiosios organizacijos darbuotojas ir Komisijos pirmininkas, kuris įgaliotas palaikyti tiesioginį ryšį su tiekėjais ir gauti iš jų (ne tarpininkų) pranešimus, susijusius su pirkimo procedūromis, kontaktinė informacija - technikos direktorius VIKTORAS BONDAREVAS, +370 615 11777, info@astra.lt

Skelbimui.zip

Related procurementnotices