BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Bangolaužių (molų) rekonstrukcija ir gamtosauginių priemonių įgyvendinimas

Nr. 06.1.1-TID-V-505-01-0002

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija
Savivaldybė
Priemonė JŪRŲ TRANSPORTO EISMO SĄLYGŲ GERINIMAS KLAIPĖDOS VALSTYBINIAME JŪRŲ UOSTE
Prioritetas 6 PRIORITETAS. Darniojo transporto, pagrindinių tinklų infrastruktūros skatinimas
Projekto sąrašo numeris 06.1.1-TID-V-505-01

AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (toliau - KVJUD) teikia viešąsias paslaugas eksploatuodama Klaipėdos valstybinį jūrų uostą ir valdydama uoste esančius valstybei nuosavybės teise priklausančius objektus. KVJUD atlieka Lietuvos Respublikos Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatyme numatytas funkcijas, siekdama pridėtinės vertės valstybei augimo, tinkamai eksploatuojant ir plėtojant uosto infrastruktūrą, ir vykdo kitą veiklą, siekdama tenkinti viešuosius interesus. Esama Klaipėdos uosto įplaukos infrastruktūra užtikrina, kad ramaus oro sąlygomis uosto įplaukos kanalo techniniai parametrai yra tinkami visiems laivams saugiai įplaukti į uostą. Tačiau esant didesniam bangavimui (> 1,0 m aukščio bangoms), laivų įplaukimui į uostą yra taikomi apribojimai. Vadovaudamasis uosto laivybos taisyklėmis, uosto kapitonas priima sprendimą dėl ilgesnių nei 200 m. ilgio laivų įplaukimo į uostą. Tokiais ribojimais siekiama užtikrinti laivybos saugumą. Bangavimui įplaukos kanale, kuris sudaro nesaugias sąlygas į uostą įplaukti ilgesniems nei 250 m laivams, įtakos turi esamos bangolaužių techninės charakteristikos, t. y. nepakankamas bangolaužių aukštis. Dėl didžiųjų laivų, kurių skaičius uoste yra didėjantis, ilgėja eismo ribojimo laikas, ir tai atitinkamai ilgina visos krovinių logistikos grandinės laiką ir laivų generuojamą oro taršą.Projekto tikslas – pagerinti jūrų transporto eismo sąlygas Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste taip didinant uosto pralaidumą ir mažinant krovinių gabenimo laiko sąnaudas (kelionės kaštus) bei oro taršą.Projekto uždavinys – sumažinti bangavimo poveikį laivų judėjimui uosto akvatorijoje, taip sumažinant laivybos apribojimus ir padidinant laivybos saugumą.Projekto metu įgyvendinama veikla - šiaurinio ir pietinio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bangolaužių rekonstravimas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 57 418 102,35 Eur
Prašoma finansavimo suma: 48 805 387,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2016-09-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2024-05-31
Sutarties pasirašymo diena: 2020-05-14
Sutarties galiojimo pabaiga: 2024-09-11
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
51 431 567,44 43 716 832,32 51 431 567,39 43 716 832,28

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Jūrų uoste įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės Skaičius 2.00 2.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-22 07:55

Susiję įrašai