BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra

Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-01-0001

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė ASMENŲ, TURINČIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ, GALIMYBIŲ MOKYTIS GERINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Projekto sąrašo numeris 09.2.2-ESFA-V-707-01

Projektu ,,Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra‘‘ siekiama kurti ir plėtoti mokinių gebėjimų akademinėje srityje atpažinimą ir jų vystymą. Kiekvieno vaiko akademiniai gebėjimai turi būti atpažinti tam, kad kiekvienas mokytojas turėtų galimybę patenkinti unikalius vaiko ugdymo(-si) poreikius ir būtų siekiama didesnės kiekvieno mokinio pažangos, tokiu būdu siekiant sumažinti savo gebėjimų nerealizavusių ir anksti iš švietimo sistemos pasitraukusių bei bendrojo ugdymo programos nebaigusių asmenų skaičių. Gabių vaikų ugdymas Lietuvoje vykdomas nesistemingai, yra prieinamas ribotam mokinių skaičiui, priklausomas nuo mokytojo kompetencijos ir entuziazmo. Lietuvoje vis dar neturime pritaikytų vaikų gabumų paieškos ir gebėjimų atpažinimo instrumentų visų amžiaus tarpsnių vaikams (pradedant ikimokykliniu amžiumi), taip pat nėra sukurtos ir įteisintos gabių ir talentingų mokslui vaikų paieškos, atpažinimo ir ugdymo tvarkos/sistemos, o mokytojai ir psichologai neturi net bazinių žinių apie vaikų gabumų atpažinimą ir jų tinkamą ugdymą. Projekto metu kaip mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo sistemos pagrindas bus adaptuotas ir pritaikytas Lietuvai vienas iš pažangiausių pasaulinių vaikų raidos vertinimo instrumentų (APM, SMP+, CFT20-R ar alternatyvus), o jo pagrindu bus sukurti mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir vertinimo instrumentai bei metodinės priemonės Lietuvos pedagogams ir psichologams. Taip pat projekto metu mokinių ugdymosi galimybės gauti jų poreikius atitinkantį formalųjį ir neformalųjį ugdymą bus didinamos papildant bendrąsias pradinio ir pagrindinio ugdymo programas specialiais praturtinančiais ir pagilinančiais moduliais, rengiant ir įgyvendinant neformaliojo ugdymo formas, keliant mokytojų, psichologų ir kitų švietimo sistemoje dirbančių darbuotojų kvalifikaciją, praturtinant jų žinias įvairiuose nacionalinio ir tarptautinio lygmens kvalifikacijos tobulinimo renginiuose.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-04-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 492 886,60 Eur
Prašoma finansavimo suma: 1 448 100,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2015-09-18
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-08-06
Sutarties pasirašymo diena: 2016-10-06
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-11-06
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 944 704,12 1 886 362,99 1 847 230,67 1 791 813,74

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Mokiniai, kuriems pagal veiksmų programą ESF lėšomis buvo suteikta švietimo pagalba Skaičius 1266.00 3625.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 380.00 742.00
3 Dalis ESF lėšomis švietimo pagalbą gavusių mokinių, kurie buvo perkelti į kitą klasę ar baigė formaliojo švietimo programą Procentai 80.00 89.66

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-22 07:55

Susiję įrašai