Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vienas iš Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos tikslų - pasiekti tokį pedagoginių bendruomenių lygį, kai jų daugumą sudaro apmąstantys, nuolat tobulėjantys ir rezultatyviai dirbantys profesionalūs mokytojai ir dėstytojai. Šiam tikslui pasiekti, numatyta stiprinti motyvaciją suteikiant galimybių mokytojams ir dėstytojams nuolat tobulinti profesinę kvalifikaciją plečiant kultūrinį akiratį, <...> atrandant įvairesnį pedagoginių funkcijų spektrą; stimuliuoti nuolatinį pozityvios patirties perėmimą ir dalijimąsi tarp dėstytojų bei formaliojo ir neformaliojo švietimo mokytojų, skatinti mokytojų ir dėstytojų judumą šalyje ir tarptautiniu mastu bei kitas keitimosi švietimo idėjomis formas. Tačiau mokytojų, švietimo pagalbos specialistų ugdymo individualizavimo, mokinių įvairovės priėmimo, bendradarbiavimo, siekiant veiksmingo visų mokinių ugdymosi, kompetencijos nepakankamos, todėl šių specialistų kvalifikaciją reikėtų tobulinti. Projektu „Pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimas" siekiama sudaryti sąlygas savivaldybių administracijų švietimo padalinių, švietimo ir švietimo pagalbos įstaigų specialistams susipažinti su kuo platesniu formų, metodų, priemonių spektru, ugdant ir teikiant pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems, delinkventinio elgesio vaikams ir jų šeimoms, vykdant prevenciją švietimo įstaigose. Planuojama parengti specialistus prekybos žmonėmis bei patyčių ir smurto prevencijos srityse visose Lietuvos savivaldybėse, apmokyti švietimo pagalbos specialistus bei mokytojus naudotis ugdymo metodika, skirta darbui su vaikais, turinčiais autizmo sindromą, bei ugdymo metodika, skirta ankstyvojo ir ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, gebėjimų ir įgūdžių vertinimui; organizuoti mokymus agresijos prevencijos ir valdymo tema, tęstinius švietimo pagalbos specialistų mokymus; didinti Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros sistemos įgyvendinimo veiksmingumą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-12-22
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Netaikoma
|
0.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
2 896 200,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
2 806 626,80 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2023-12-31
Sutarties pasirašymo diena:
2018-03-01
Sutarties galiojimo pabaiga:
2024-02-29
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
3 126 132,85
|
3 032 348,87
|
3 114 436,43
|
3 021 273,02
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
4048.00
|
4662.00
|
Statistika
|
2
|
Mokyklų, kuriose pagal veiksmų programą ESF lėšomis teikiama švietimo pagalba, skaičius
|
Skaičius
|
34.00
|
34.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-22 07:55