BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra

Nr. 09.4.1-ESFA-V-713-02-0001

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Švietimo informacinių technologijų centras
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė PROFESINIO MOKYMO IR MOKYMOSI VISĄ GYVENIMĄ VALDYMO, KOKYBĖS IR PATRAUKLUMO UŽTIKRINIMO SISTEMŲ IR PROCESŲ STIPRINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Projekto sąrašo numeris 09.4.1-ESFA-V-713-02

Sparčiai kintant darbo rinkos poreikiams ir technologijoms, profesinio mokymo svarba valstybei auga, tačiau mokymo įstaigos turi gebėti lanksčiai prisitaikyti prie naujų aplinkybių ir didinti savo veiklos efektyvumą. Profesinės mokyklos šiuo metu negali užtikrinti elektroninio mokymo taikymo, silpnai išvystyta mokinių apskaita, mokymo rezultatų naudojimas priimant vadybinius sprendimus. Efektyvus valdymas leistų pasiekti užsibrėžtus profesinio mokymo tikslus: gerinti profesinio mokymo kokybę, optimaliai naudoti materialinius išteklius ir lėšas bei užtikrinti besimokančiųjų galimybes gauti kokybišką mokymą. Siekiant pagerinti profesinio mokymo patrauklumą ir kokybę, būtina užtikrinti kuo paprastesnius ir labiau automatizuotus dalyvavimo profesiniame mokyme ir jo vykdymo procesus, taip skiriant pagrindinį dėmesį mokymo paslaugos kokybės gerinimui ir efektyvesniam išteklių panaudojimui. Taip pat aktualu kurti profesinio mokymo nacionalinę stebėsenos sistemą, vykdyti profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą sistemos stebėseną ir sudaryti sąlygas Nacionalinei švietimo agentūrai tapti kompetencijų centru, pasirengusiu vykdyti profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą stebėseną ir vertinimą.Esminė Projektu sprendžiama problema – skaitmeninės priemonės, naudojamos profesinio mokymo įstaigose yra nepakankamos ir nesuteikia galimybių automatizuoti veiklos procesus. Projektas sprendžia pagrindinių tikslinių grupių (stojančiųjų į profesinio mokymo įstaigas, mokinių, profesinio mokymo įstaigų mokytojų, vadovų ir administracijos darbuotojų bei profesinio mokymo įstaigų priežiūrą ir stebėseną vykdančių institucijų) problemas ir tenkina jų poreikius, susijusius su profesinio mokymo(si) procesų perkėlimu į elektroninę erdvę.Atsižvelgiant į projekto metu atliktas analizes bus atnaujinti informacinių sistemų, švietimo registrų dokumentai bei programinė įranga. Taip pat taikant rinkoje jau esamas priemones (el. dienynams, tvarkaraščiams) bus sukurta informacinė sistema VMAK.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-01-23
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 5 168 167,28 Eur
Prašoma finansavimo suma: 5 168 167,28 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2016-06-17
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2017-05-05
Sutarties galiojimo pabaiga: 2024-03-12
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
7 178 643,93 7 178 643,93 6 937 048,37 6 937 048,37

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Sukurtos ir (arba) atnaujintos informacinės sistemos ir (arba) registrai Skaičius 7.00 7.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-22 07:55

Susiję įrašai