BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ruožo Kaišiadorys – Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas

Nr. 06.1.1-TID-V-503-01-0006

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas AB "LTG Infra"
Savivaldybė
Priemonė TEN-T geležinkelių tinklo atnaujinimas ir patobulinimas, skirtingų rūšių transporto sąveikos gerinimas
Prioritetas 6 PRIORITETAS. Darniojo transporto, pagrindinių tinklų infrastruktūros skatinimas
Projekto sąrašo numeris 06.1.1-TID-V-503-01

Projektas skirtas gerinti geležinkelių sektoriaus infrastruktūrą socialiniame ir ekonominiame kontekste. Projektas yra vienas iš kompleksinių transeuropinio transporto tinklui priklausančio IXB koridoriaus elektrifikavimo projektų. Į Projekto apimtį patekantis ruožas yra geležinkelio linijos V.S. –Kena–Klaipėda dalis. Šia linija vežama reikšminga krovinių dalis, kuri sudaro daugiau kaip 60 % geležinkelių transportu Klaipėdos uosto kryptimi gabenamų krovinių srautų, o taip pat ja transportuojama daugiau kaip 38,7 % visų geležinkeliu pervežamų keleivių. Šiuo metu ruožas neelektrifikuotas, todėl traukinių eismas vykdomas tik naudojant dyzelinę arba šiluminę trauką. Įgyvendinus projektą bus sudarytos sąlygos ne tik šiame ruože, bet ir visame IXB koridoriuje traukinių eismą vykdyti elektrine trauka ir pereiti nuo iškastinio kuro prie atsinaujinančių energijos išteklių naudojimo. Tokiu būdu bus sumažintas neigiamas poveikis aplinkai, o mažinant sąnaudas susijusias su iškastinio kuro naudojimu ir ją naudojančios infrastruktūros išlaikymu bus padidintas sektoriaus veiklos efektyvumas.Projekto tikslas – modernizuoti transeuropinio transporto tinklui priklausančio IXB koridoriaus ruožo Kaišiadorys–Klaipėda (Draugystės st.) geležinkelių sistemos infrastruktūrą, sumažinti iškastinio kuro naudojimą geležinkelių transporto sektoriuje bei tokiu būdu didinti geležinkelių transporto veiklos efektyvumą ir mažinti neigiamą poveikį aplinkai.Įgyvendinant Projektą 1520 mm pločio 321 km ilgio geležinkelio ruože Kaišiadorys–Klaipėda (Draugystės st.) greta esančio geležinkelio kelio bus įrengiamas kontaktinis tinklas, sukuriama traukos pastočių ir autotransformatorių infrastruktūra, būtina elektros energijos tiekimui užtikrinti, vykdomi eismo valdymo, signalizacijos sistemų pritaikymo darbai. Į Projekto apimtį patenkančias veiklas pabaigti ir ruožą pilnai pritaikyti nulinės emisijos elektriniams riedmenims planuojama iki 2023 m. IV ketvirčio.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-07-01
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 337 253 945,76 Eur
Prašoma finansavimo suma: 166 086 695,84 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2018-11-13
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2022-02-14
Sutarties galiojimo pabaiga: 2024-10-29
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
179 753 245,00 102 621 000,00 179 753 245,05 102 621 000,05

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Bendras rekonstruotų arba atnaujintų geležinkelio TEN-T tinkle linijų ilgis Km 0.00 0.00
2 Geležinkelio ruožo, kuriame įrengtas kontaktinis tinklas, ilgis Km 122.00 122.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-11-24 07:52

Susiję įrašai