BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

Tęsk

Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Ugdymo plėtotės centras
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKYTOJŲ IR KITŲ ŠVIETIMO SISTEMOS DARBUOTOJŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Projekto sąrašo numeris 09.2.1-ESFA-V-727-01

LLietuvos švietimui būdingi žemesni nei vidutiniai ES mokinių mokymosi rezultatai, mokytojų senėjimas ir jaunų mokytojų trūkumas, nepakankamai išnaudota privaloma praktika mokykloje pradedantiesiems pedagogams, žemesni nei ES suaugusiųjų švietimo programose dalyvaujančių asmenų rodikliai. Tai rodo pokyčių bendrojo ugdymo sistemoje poreikį. Įgyvendinant projektą bus inicijuojami reikiami veiksmai – diegiamos inovacijos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir pasirengimo dirbti pedagogo darbą srityse. Bus siekiama kokybinio poveikio šioms tikslinėms grupėms: studijas baigusiems ir pradedantiems dirbti pedagogams; siekiantiems persikvalifikuoti ar įgyti papildomą kvalifikaciją pedagogams; norintiems tapti pedagogais asmenims iš kitų sektorių, kurie jau turi aukštąjį išsilavinimą. Identifikuotoms problemoms ir iššūkiams spręsti bus taikomos tikslingos priemonės: pradedančiųjų mokytojų pedagoginė stažuotės; pedagoginių studijų ir tęstinės kvalifikacijos tobulinimo programos. Priemonės bus įgyvendinamos kartu su projekto partneriais – aukštosiomis mokyklomis. Laukiami kokybiniai projekto rezultatai: po projekto visoje šalyje įdiegtas pradedančiųjų pedagogų stažuočių mechanizmas; pritraukti nauji asmenys į pedagogo profesiją ir gerėjantis pedagogo profesijos įvaizdis; sudarytos prielaidos spręsti pedagogų darbo krūvio problemą ir išaugę mokytojų gebėjimai prisitaikyti prie kintančio ugdymo turinio. Laukiami kiekybiniai projekto rezultatai: 2 554 dalyviai – 1 400 neformaliosiose studijose ir, preliminariai, 1 154 – formaliosiose studijose.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-12-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 5 789 996,25 Eur
Prašoma finansavimo suma: 5 673 551,25 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2018-01-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-10-31
Sutarties pasirašymo diena: 2018-03-12
Sutarties galiojimo pabaiga: 2024-01-30
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
9 117 550,49 9 001 105,49 9 112 842,11 8 996 457,24

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Asmenys, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal formaliojo švietimo programas ar modulius Skaičius 1148.00 1130.00
2 Asmenų, kurie įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją po dalyvavimo ESF veiklose, dalis Procentai 80.00 99.03
3 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1371.00 1252.00
4 Studentai, kuriems buvo skirta tikslinė stipendija Skaičius 943.00 1257.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-22 07:55

Susiję įrašai