Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija |
Savivaldybė |
|
Priemonė |
REGIONŲ PASIEKIAMUMO GERINIMAS
|
Prioritetas
|
6 PRIORITETAS. Darniojo transporto, pagrindinių tinklų infrastruktūros skatinimas
|
Projekto sąrašo numeris |
06.2.1-TID-V-507-01
|
Projektas atitinka ES fondų investicijų veiksmų programos ir Nacionalinės susisiekimo plėtros programos tikslus ir uždavinius. Projekto tikslas – plėtoti ir tobulinti regionų jungtis su TEN-T tinklu, stiprinant ir platinant kelių dangą, rekonstruojant kelio 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožą nuo 26,80 iki 40,27 km. Projekto uždavinys – rekonstruoti krašto kelio 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožą nuo 26,80 iki 40,27 km, gerinti transporto infrastruktūros techninius parametrus.
Planuojamas įgyvendinti projektas šiuo metu yra tiesiogiai ir netiesiogiai susijęs su kitais 2007–2013 m. ir 2014–2020 m. finansavimo laikotarpiais jau įgyvendintais projektais valstybinės reikšmės krašto kelyje 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė. Projekto įgyvendinimui reikalingos išlaidos nėra įtrauktos į kitų projektų biudžetus.
Projekto tikslinės grupės: Ukmergės raj. savivaldybės, Siesikų ir Deltuvos seniūnijų vietiniai gyventojai projekto įgyvendinimo vietoje ir eismo dalyviai važiuojantys nagrinėjamu kelio ruožu – 1 343 autom./parą (prognozuojama, kad nagrinėjamo kelio atkarpa 2050 m. važiuos 1 531 autom./parą).
Projektas įgyvendinamas kaip vienas projektas, kurio organizacija yra Valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija. Projektas partnerių neturi.
Projektas prisidės prie Kelių direkcijos veiklos, kuri tenkina kelių naudotojų ir visuomenės poreikius, įgyvendina valstybinės reikšmės kelių plėtros, priežiūros ir saugaus eismo valstybės politiką. Kelių direkcija sėkmingai panaudoja ES paramą kelių infrastruktūros gerinimui ir saugaus eismo priemonių diegimui ir siekia, kad susisiekimas valstybinės reikšmės keliais būtų saugus, patogus, greitas, tausojantis aplinką.
Projekto siekiami minimalūs rezultatai: 18 proc. sutrumpėjęs kelionės laikas; 16 proc. sumažėjęs eismo įvykių skaičius; 33 proc. mažesnis vidutinis kelio dangos nelygumas.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-10-13
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Netaikoma
|
0
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
11 580 756,56 Eur
Prašoma finansavimo suma:
9 843 643,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2020-09-25
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2023-06-30
Sutarties pasirašymo diena:
2020-12-23
Sutarties galiojimo pabaiga:
2023-09-19
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
11 583 113,52
|
9 845 646,00
|
11 583 113,52
|
9 845 646,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis
|
Km
|
13.47
|
13.42
|
Statistika
|
2
|
Sugaištas kelionės automobilių keliais (išskyrus TEN-T kelius) laikas
|
tūkst. val.
|
78.69
|
0.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-11-22 07:52