Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
AB "Lietuvos geležinkelių infrastruktūra" |
Savivaldybė |
|
Priemonė |
Vieno lygio eismo sankirtų eliminavimas
|
Prioritetas
|
6 PRIORITETAS. Darniojo transporto, pagrindinių tinklų infrastruktūros skatinimas
|
Projekto sąrašo numeris |
06.2.1-TID-V-508-01
|
Siekiant sistemiškai gerinti situaciją geležinkelio pervažose, 2019 m. pradėta įgyvendinti pervažų modernizavimo programa – atrinktos labiausiai eismo saugos didinimo reikalaujančios pervažos, kurių pertvarkymas atneštų didžiausią naudą visuomenei. Pervažos (Lentvaris – Vievis (38+855 km) ir Kyviškės – Valčiūnai (18+419 km), patenkančios į transeuropinio IXB transporto koridoriaus krovinių maršrutą, pasirinktos modernizavimui kaip vienos iš rizikingiausių ir nesaugiausių. Siekiant užtikrinti rizikingiausių prioritetinių pervažų eismo saugumą ir pralaidumą, reikalinga įdiegti papildomas eismo organizavimo ir eismo saugos priemones.Projekto tikslas - užtikrinti saugų traukinių, automobilių ir pėsčiųjų eismą, įrengiant 2-ų lygių eismo sankirtas Lentvaris – Vievis (38+855) bei Kyviškės – Valčiūnai (18+419) pervažose.Įgyvendinant projektą, numatoma įteisinti pervažų uždarymą, įrengti 2-ų lygių eismo sankirtas, pastatant tunelį Lentvaris – Vievis (38+855) pervažos vietoje bei automobilių viaduką Kyviškės – Valčiūnai (18+419) pervažos vietoje, panaikinti vieno lygio eismo sankirtas Lentvaris – Vievis (38+855) bei Kyviškės – Valčiūnai (18+419) pervažose, išmontuoti aptarnaujamą APS įrangą ir pervažos klojinį, sutvarkyti naujų statinių prieigas, atnaujinti susijusias sistemas ir perduoti naujus statinius valdytojui eksploatacijai.Dviejų lygių sankirtų įrengimas leis pagerinti eismo valdymo efektyvumą, padidinti eismo saugumą, sumažinti eismo įvykių ir žūčių bei traumų, galinčių įvykti pervažose, tikimybę ir skaičių (lyginant su praėjusiais metais), padidinti pralaidumą, sumažinti pervažoje nustatytą traukinių greičio apribojimą, sutrumpinti kelionės traukiniu laiką (palyginus su kelionės trukme, esant dabartiniam greičio apribojimui). Eliminavus vieno lygio sankirtas, tikėtinas ir teigiamas aplinkosauginis efektas - išnykus poreikiui traukinius lėtinti prieš pervažas ir greitinti, pravažiavus pervažas, į aplinką bus išskiriamas mažesnis CO2 kiekis.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-05-15
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Netaikoma
|
0
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
13 482 203,73 Eur
Prašoma finansavimo suma:
7 357 185,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2020-05-22
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2023-12-31
Sutarties pasirašymo diena:
2020-10-23
Sutarties galiojimo pabaiga:
2024-04-08
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
11 009 925,52
|
8 561 753,68
|
11 009 925,52
|
8 561 753,68
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės, iš kurių: geležinkelių pervažose
|
Skaičius
|
2.00
|
2.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-22 07:55