BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Apdovanoti originaliausiai besikeičiančią Lietuvą vaizdo klipuose pristatę gyventojai

2022 m. birželio 22 d. / Finansų ministerija

Besikeičiančios Lietuvos vaizdai gali būti ne tik galimybė pasididžiuoti savo šalimi, bet ir proga laimėti piniginių prizų. Tuo įsitikino kūrybinio vaizdo klipų konkurso „Ar matai, kaip keičiasi pasaulis?“ laimėtojai, paskelbti šiandien Finansų ministerijoje vykusio renginio metu.

Rodoma:

Finansų ministerijos inicijuotame, mėnesį trukusiame konkurse iš viso buvo pateikta 114 vaizdo klipų, kuriuos gyventojai filmavo išmaniaisiais telefonais, fotoaparatais, vaizdo kameromis ar net dronais, rodydami, kaip įvairiausi Lietuvos kampeliai per pastarąjį dvidešimtmetį pasikeitė dėl Europos Sąjungos (ES) investicijų.

„Jau 20 metų Lietuva keičiasi kartu su ES investicijomis, į mūsų šalies gerovę buvo investuota beveik 20 mlrd. eurų. Kuriamos darbo vietos, gerinama švietimo ir medicinos paslaugų kokybė, gražinama aplinka, skatinamas verslas, inovacijos, moksliniai tyrimai. Tiesa, neretai pokyčiai, nors ir be galo dideli, tampa tarsi savaime suprantami, todėl nematomi. Šiuo konkursu norėjome paskatinti žmones naujomis akimis pažvelgti į supančią aplinką, pastebėti pokyčius ir juos įamžinti“, – teigia finansų ministrė Gintarė Skaistė.

Pokyčius gyventojai fiksavo ne tik didžiuosiuose šalies miestuose, bet ir mažesniuose miesteliuose, kaimo vietovėse, labai platus buvo ir sričių, kurios pristatytos vaizdo klipuose, spektras: laisvalaikis, kultūra, miesto erdvės, sportas, verslumas, bendruomeniškumas ir kita.

Specialiai suburta ekspertų komisija išrinko 5 geriausius vaizdo klipus ir juos apdovanojo piniginiais prizais. Pirmoji vieta ir 1000 Eur prizas atiteko Pauliui Dragūnui, sukūrusiam nespalvotą nostalgišką vaizdo klipą „Miestietis kaime“.

„Aš esu asfalto vaikas, tačiau mėgstu lankytis kaime. Ten pastebiu daug teigiamų pokyčių – kaimas juda, gražėja, auga, o mums tampa puikia vieta atokvėpiui nuo greito miesto gyvenimo tempo. Būtent tokią mintį norėjau perteikti vaizdo klipe, tad didžiuojuosi, kad mano idėja neliko nepastebėta ir buvo įvertinta“, – komentuoja konkurso nugalėtojas P. Dragūnas.

Antrąją vietą ir 700 Eur komisija skyrė Titui Zajančkauskui, kuris vaizdo klipe „Kas mūsų laukia ateityje, juk praėjo tik 20 metų?“ nuotaikingai ir šmaikščiai pristatė savo gimtosios Varėnos pokyčius.

3-5 vietas ir po 300 Eur pasidalino Karolina Cvirkiene ir Edvinas Novickij, pristatę pasikeitusią laisvalaikiui pritaikytą aplinką, Viktorija Valčiukaitė, parodžiusi pokyčius Šiauliuose iš jauno žmogaus perspektyvos, Vaiva Birietaitė, pasirinkusi sukurti animacinį vaizdo klipą.

Tris daugiausiai visuomenės balsų surinkusius klipus specialiais prizais apdovanojo konkurso partneris naujienų portalas „15min“. Tai Augustinas Lukoševičius su 618 balsų surinkusiu vaizdo klipu „Ar matai, kaip pasikeitė Klaipėda?“, Ema Gadeikytė ir Paula Perminaitė, 482 žmonių palaikymo sulaukusiame vaizdo klipe papasakojusios apie pasikeitimus Telšiuose bei Klaipėdoje, bei ES investicijų naudą sportui savo vaizdo klipe, kuriam teko 450 patiktukų, parodę Medeina Bacevičiūtė ir Naglis Kazakevičius.

Pasak konkurso dalyvių darbus vertinusios komisijos nario režisieriaus, scenaristo Donato Ulvydo, dėmesys buvo skiriamas vaizdo klipo atitikimui konkurso temai, kūrybinės idėjos originalumui ir jos išpildymui.

„Pamatėme neribotą žmonių fantaziją ir jos realizavimą pasitelkiant išmaniuosius telefonus, dronus, vaizdo kameras. Dalyviai taip pat kūrė vaizdo siužetus iš nuotraukų, animavo, naudojo vaidybinius elementus. Nustebino ne tik skirtingų žanrų, stilių įvairovė, bet ir visų vaizdo klipų sudedamųjų dalių dermė – nuo filmavimo rakurso iki garso takelio parinkimo. Akivaizdu, kad Lietuvos gyventojams netrūksta nei kūrybinio polėkio, nei vaizduotės, ir tas džiugina“, – sako D. Ulvydas. 

Vaizdo klipų konkursas „Ar  matai, kaip keičiasi pasaulis?“ buvo Finansų ministerijos vykdomos informacinės viešinimo kampanijos „ESminiai pokyčiai“, kurios tikslas – ES struktūrinių ir investicijų fondų Lietuvoje žinomumo didinimas, dalis. Jis skirtas paminėti ES investicijų Lietuvoje dvidešimtmetį.