Europos Sąjungos struktūriniai ir investicijų fondai mūsų šalį keičia jau 20 metų. Per tą laiką lietuvių gyvenimo kokybės gerinimui buvo panaudota beveik 20 milijardų eurų.
Ar kiekvienas iš mūsų pajutome pokyčius asmeniškai?
Šis atrodytų retorinis klausimas virsta tiesioginiu ir, Finansų ministerijos (Vadovaujančiosios institucijos) iniciatyva, keliauja į naujienų portalus bei radijo stotis M-1 bei Lietus.
Pradedama dvylika savaičių truksianti viešinimo kampanija, smetu bus pristatomi per dvidešimt metų nuveikti darbai. Pristatyti darbai ir iniciatyvos - tai tik lašas jūroje nuo bendrųjų pokyčių šalyje, tačiau tai bus kiekvienam iš mūsų asmeniškai artimos temos, tai kas svarbu, bet apie ką nesusimąstome.
Dažnai mes net nepagalvojame, už kokius pinigus vyksta svarbios iniciatyvos: gražėja miestai, keičiasi kaimai, gerėja gyvenimas, ne tik plačiąją prasme, bet ir siaurąja – mūsų asmeniškai.
- Radijo stotis M-1 šia savaitę kalbės apie auksinių Lietuvos paplūdimių išsaugojimą ateities kartoms. Mokslininkai sako, kad vienintelė alternatyva norint turėti tokį paplūdimį, koks jis dabar yra – reguliariai pilti smėlį į sausumos pakrantę. Jis yra kasamas ir į paplūdimius vežamas iš Baltijos jūros dugno, todėl yra toks švarus ir gražus. Smėlis į paplūdimį dirbtinai pilamas jau nuo 2006 metų. Krantų tvarkymo darbai yra svarbūs, brangūs ir jie yra vykdomi su Europos Sąjungos struktūrinių ir investicijų fondų pagalba. Apie Palangos smėlį M-1 eteryje kalbės žmonės, kurie vasarą ypatingai džiaugiasi Lietuvos pajūrio smėliu.
- Tuo pat metu Delfi skaitytojai sužinos, kokia iš tiesų yra skausminga problema – dantys. O ypač, kai jie suskausta mūsų artimiems tėvams ar seneliams. Lietuvos odontologai dvejus metus lankė neįgalius, iš lovos negalinčius atsikelti senelius ir nemokamai taisė jiems dantis.
- Lietuvos ryto portale dar viena istorija apie tai, kaip gera gyventi kaime. Savo patogia kasdienybe išgražėjusiame Matuizų kaime dalinsis Ramunė.
Komunikacijos kampanijos esmė supažindinti skaitytojus ir klausytojus su sėkmingomis iniciatyvomis, per asmenines ir būtinai tikras žmonių patirtis.
Iš viso bus parengtos 24 skirtingos mūsų gyvenimą keičiančios istorijos. Toks ir yra komunikacijos kampanijos šūkis: ”Ar matai, kaip keičiasi pasaulis“.
Šis turinio projektas tai tik dalis komunikacijos kampanijos, kuri yra skirta Europos Sąjungos struktūrinių ir investicijų fondų Lietuvoje žinomumo didinimui. Televizijoje sukasi video reklama, didžiuosiuose miestuose akį traukia lauko reklama, kurioje naudojamos istorinės fotomenininko Antano Sutkaus nuotraukos. Netrukus planuojamas nacionalinis video konkursas, o taip pat garsių žmonių kelionės po Lietuvą, kurių metu jie vertins per dvidešimt metų pasikeitusią šalį.
Europos Sąjungos investicijos Lietuvai aktyviai teikiamos jau nuo 1999 metų. Pradžioje tai buvo pagalba pasirengimui narystei, o nuo 2004 metų, Lietuvai tapus pilnateise ES nare, šios investicijos ženkliai padidėjo. Per šį laikotarpį buvo investuota beveik 20 milijardų eurų.
Šios komunikacijos kampanijos įgyvendinimui per dvejus metus planuojama išleisti 900 000 eurų techninės paramos lėšų iš Europos socialinio fondo, kurias ES skiria informavimo ir viešinimo veiklų įgyvendinimui.