BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Atnaujintas priemonės „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ kvietimas teikti paraiškas Nr. 02

2018 m. gruodžio 27 d. / Europos socialinio fondo agentūra

Europos socialinio fondo agentūra kviečia savivaldybių administracijas, ikimokyklinio ugdymo mokyklas teikti paraiškas pagal pakoreguotą priemonės „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ministro 2018 gruodžio 19 d. įsakymu Nr. V-1044.

Rodoma:

Europos socialinio fondo agentūra kviečia savivaldybių administracijas, ikimokyklinio ugdymo mokyklas teikti paraiškas pagal pakoreguotą priemonės „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ministro 2018 gruodžio 19 d. įsakymu Nr. V-1044.

Atkreipiame dėmesį, kad atnaujintame projektų finansavimo sąlygų apraše pakeisti šie punktai: 6, 10, 22, 23, 27.2, 51 bei 1 priedo  5.4 papunktis.

Kvietimas teikti paraiškas atnaujintas 2018 m. gruodžio 27 d.
Paraiškas kviečiame teikti iki šių metų 2019 m. sausio  28 d. 17.00 val.

Priemonė yra skirta ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo kokybės, skatinant pokyčius švietimo įstaigų veikloje, gerinimui. 1 969 416, 00  eurų planuojama skirti projektams, kurių metu:

- diegiami nauji ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo organizavimo modeliai ir (ar) ugdymo turinys (taip pat gali būti ir įvairios mokymosi pagalbos teikimas mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų);
- diegiama virtuali ugdymo (si) aplinka ikimokyklinio ugdymo mokyklose (įskaitant su virtualių ugdymo (si) aplinkų naudojimu susijusių kompetencijų stiprinimą, taip pat, jeigu reikalinga, papildomai gali būti numatytos virtualių ugdymo (si) aplinkų kūrimo, atnaujinimo ar pritaikymo veiklos);
- gerinama ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo kokybė, telkiant ikimokyklinio ugdymo mokyklos bendruomenę (pvz., tėvų (globėjų) informavimas ir mokymas apie vaikų ugdymo poreikius; aktyvesnis tėvų (globėjų) ir mokinių įtraukimas į ikimokyklinio ugdymo mokyklos savivaldą; ikimokyklinio ugdymo mokyklos mikroklimato gerinimas; demokratinių ikimokyklinio ugdymo mokyklos gyvenimo procesų tobulinimas; ugdymo programų atnaujinimas ir įgyvendinimas bendradarbiaujant su švietimo ir kitomis įstaigomis ir pan.).
Išsamesnę informaciją apie atnaujintą kvietimą rasite čia.

Raktažodžiai: ikimokyklinio bendrojo ugdymo

Susiję įrašai