BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

ES investicijos spartesniam augimui, produktyvumui ir pasaulinio masto žinomumui

2014 m. lapkričio 6 d. / Inovacijų agentūra (LVPA)

​Lietuvoje yra daug įmonių, puoselėjančių senas lino apdirbimo ir gamybos tradicijas, tačiau  taip pat yra šį verslą sėkmingai išplėtojusių. Tokia įmonė - UAB „Linomeda“. Tai - šeimos verslas, įkurtas 1996 metais Plungėje.

Rodoma:

Prieš įkurdami „Linomedą“, įmonės savininkai linų pramonėje dirbo 25 metus. Didelė patirtis, profesionali komanda ir nuolatinis dėmesys kokybei bei klientams padėjo „Linomedai“ užaugti. Šiandien įmonė dirba jau su daugiau nei 50 klientų, tarp kurių garsios Europos ir JAV didmeninės bei mažmeninės prekybos kompanijos.

Įmonė, suprasdama užsienio klientų svarbą, jų ieško ir tarptautinių parodų metu, į jas važiuodama, investuojant Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšas.
 
Administruojant VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūrai, įmonė įgyvendino ar tebeįgyvendina aštuonis projektus pagal priemonę „Naujos galimybės“, kurios metu finansuojamas įmonės ir jos produkcijos pristatymas užsienyje vyksiančiose tarptautinėse parodose. Kartu sudėjus visų projektų metu gautą paramą iš viso į juos investuota apie 1 mln Lt.
 
Kasmet dėl vis stiprėjančios konkurencijos iš Azijos gamintojų ir didėjančių gamybos kaštų Lietuvoje, tapo vis sunkiau išlaikyti esamus klientus, siekti apyvartos ir pelningumo augimo. Buvo būtina šalia gamybinių paslaugų kurti aukštesnę pridėtinę vertę per produktų dizainą ir marketingą. Prieš 8 metus buvo pradėtas produktų pardavimas su nuosavu prekiniu ženklu „LinenMe“, buvo pradėta prekyba internetu tarptautinėse rinkose. Tarptautinę plėtrą ir savo prekės ženklo žinomumą įmonė planuoja didinti ir ateityje. Pradėjus aktyvią eksporto rinkodarą įmonės pardavimai išaugo, ypač aktyviai buvo tiekiama produkcija Europos rinkai. Su „LinenMe“ prekiniu ženklu pradėti pardavinėti ir kitų Lietuvos gamintojų gaminiai, ne tik iš lino, bet ir iš vilnos. Ekonominė situacija ir stiprėjanti konkurencija verčia „LinenMe“ plėtrą vykdyti platesniu, pasauliniu mastu. „LinenMe“ pardavimų augimo spartinimas ir produktyvumo padidinimas per aukštesnės pridėtinės vertės kūrimą yra pagrindiniai projektų pagal „Naujas galimybes“ tikslai.