Prieš įkurdami „Linomedą“, įmonės savininkai linų pramonėje dirbo 25 metus. Didelė patirtis, profesionali komanda ir nuolatinis dėmesys kokybei bei klientams padėjo „Linomedai“ užaugti. Šiandien įmonė dirba jau su daugiau nei 50 klientų, tarp kurių garsios Europos ir JAV didmeninės bei mažmeninės prekybos kompanijos.
Įmonė, suprasdama užsienio klientų svarbą, jų ieško ir tarptautinių parodų metu, į jas važiuodama, investuojant Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšas.
Administruojant VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūrai, įmonė įgyvendino ar tebeįgyvendina aštuonis projektus pagal priemonę „Naujos galimybės“, kurios metu finansuojamas įmonės ir jos produkcijos pristatymas užsienyje vyksiančiose tarptautinėse parodose. Kartu sudėjus visų projektų metu gautą paramą iš viso į juos investuota apie 1 mln Lt.
Kasmet dėl vis stiprėjančios konkurencijos iš Azijos gamintojų ir didėjančių gamybos kaštų Lietuvoje, tapo vis sunkiau išlaikyti esamus klientus, siekti apyvartos ir pelningumo augimo. Buvo būtina šalia gamybinių paslaugų kurti aukštesnę pridėtinę vertę per produktų dizainą ir marketingą. Prieš 8 metus buvo pradėtas produktų pardavimas su nuosavu prekiniu ženklu „LinenMe“, buvo pradėta prekyba internetu tarptautinėse rinkose. Tarptautinę plėtrą ir savo prekės ženklo žinomumą įmonė planuoja didinti ir ateityje. Pradėjus aktyvią eksporto rinkodarą įmonės pardavimai išaugo, ypač aktyviai buvo tiekiama produkcija Europos rinkai. Su „LinenMe“ prekiniu ženklu pradėti pardavinėti ir kitų Lietuvos gamintojų gaminiai, ne tik iš lino, bet ir iš vilnos. Ekonominė situacija ir stiprėjanti konkurencija verčia „LinenMe“ plėtrą vykdyti platesniu, pasauliniu mastu. „LinenMe“ pardavimų augimo spartinimas ir produktyvumo padidinimas per aukštesnės pridėtinės vertės kūrimą yra pagrindiniai projektų pagal „Naujas galimybes“ tikslai.