BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

„Europos burių“ laureatų patarimai projektų vadovams: kodėl mažesnė bendruomenė nebūtinai reiškia mažesnį susidomėjimą?

2017 m. liepos 3 d. / Finansų ministerija

Birželio 29 d. įteikti Finansų ministerijos rengiami „Europos burių“ apdovanojimai, skirti geriausiems Europos Sąjungos investicijų lėšomis vykdomiems projektams. Keturiose kategorijose nugalėtojai išrinkti publikos balsais www.esinvesticijos.lt svetainėje, tad prizui reikėjo ne vien kokybiškų rezultatų, bet ir gebėjimo patraukliai pateikti juos žmonėms. Kaip savo įvykdytus projektus pristatė laimėtojai ir kokios skirtingos komunikacijos su visuomene strategijos padėjo pasiekti geriausių rezultatų?

Rodoma:

Kategorijoje „Už proveržį į užsienio rinikas“ nugalėjo UAB „Deeper“ plėtra į užsienio šalis. Daugiau kaip į 50 valstybių visame pasaulyje savo inovatyvius, 2013-aisiais pačios bendrovės išrastus, žūklės sonarus eksportuojanti bendrovė toli gražu ne iškart pradėjo veržtis tarp favoritų – kurį laiką jis gerokai atsiliko nuo savo konkurentų. „Deeper“ komunikacijos vadovė Silvija Jakienė aiškina, kad savo projektui visuomet jautė didelį visuomenės palaikymą, tad reikėjo žmones ne agituoti, o tiesiog informuoti.

„Džiaugiamės apdovanojimu ir dėkojame visiems, palaikiusiems mūsų įmonę konkurse. Kai tik sužinojome, kad konkurso komisija atrinko mūsų projektą į tolimesnį etapą ir vyks balsavimas, stengiamės tą iškomunikuoti kuo plačiau išnaudodami turimus savo ir draugų socialinės medijos kanalus. Smagu, kad balsavimas vyko gana intensyviai, be to, sulaukėme ir daug palaikymo žinučių, linkinčių pergalės. Dar kartą dėkojame visiems balsavusiems, kiekvienas apdovanojimas įkvepia naujiems iššūkiams ir pergalėms“, – teigia Silvija Jakienė, UAB „Deeper“ komunikacijos vadovė.

Kiti apdovanojimų laimėtojai sutiko, jog dalyvaudami jau jautė bendruomenių palaikymą, mat pačią savo veiklą priderino prie realių žmonių poreikių. Valstybinė mokesčių inspekcija, su e. sąskaitų faktūrų posistemiu laimėjusi apdovanojimą „Už inovatyviausius sprendimus“, taip pat pabrėžė, kad siekiant balsų didžiausia investicija buvo paties projekto atvirumas naudotojų norams.

„Balsavimą už e. sąskaitų faktūrų posistemį (i.SAF) priimame kaip bendro mūsų darbo su mokesčių mokėtojais įvertinimą. Nuo pat pradžių mokesčių mokėtojams sakėme, kad, pradėdami kurti Išmaniąją mokesčių administravimo sistemą, sieksime ne tik gerinti mokesčių administravimą, bet ir panaudodami gaunamus duomenis pasiūlysime naujas paslaugas. Gal ne visi žino, kad Lietuva yra pirmoji šalis, kurios mokesčių administratorius pradėjo formuoti mokesčių mokėtojams preliminarias PVM deklaracijas. Šiame darbe daug dirbome kartus su mūsų partneriais iš skirtingų verslo sričių, buhalterių asociacija ir jų indėlis, tobulinant i.SAF posistemio funkcionalumus, identifikuojant klaidas, buvo labai svarbus“, - aiškina i.MAS programos vadovė Eglė Ramanauskienė.

Kita vertus, net geriausiai įvykdytas projektas reikalauja atskirų viešinimo investicijų, kitaip publika jo nesupras, o nesupratusi neatiduos jam savo balso.

Kupiškio rajono savivaldybės, laimėjusios „Už šiuolaikiškos aplinkos kūrimą“, atstovai teigia siekę žinią apie gamybinė miesto teritoriją atnaujinantį projektą pateikti kuo įvairesniais kanalais. Šiuo atveju mažesnis regionas jiems nepakenkė, o galbūt netgi padėjo, mat projekto vykdytojai galėjo lengviau vietinius supažindinti su iniciatyva akis į akį.

„Balsavimo rezultatai labai malonūs. Patys balsavome, agitavome draugus, pažįstamus, vietinius. Žinios buvo ir vietinėje spaudoje, ir „Facebook“, ir pranešamos žmonėms gyvai. Dar iki apdovanojimų jautėsi pačių vietinių aktyvumas – Kupiškis labai laukia naujų darbo vietų, žmonės jaučia, kad projektas pritraukia investicijas, o tuo pačiu kuria daugiau ir geresnių galimybių vietiniams“, – aiškina rajono savivaldybėje dirbanti Kristina Daugytė-Graužlienė.

Kupiškio projekto atveju noras pasiekti gyventojus keliais skirtingais būdais pasiteisino – jų projektas surinko virš 4200 balsų – tai daugiausiai balsų ne vien savo kategorijoje, bet ir tarp visų dvylikos nominantų. Tačiau universalaus recepto sėkmingam ryšiui su visuomene nėra: jei vieniems projektams naudinga vaikščioti ir belstis į vietinių duris, kitiems to daryti neapsimoka, o pavyzdžiui, socialiniai tinklai, dažniausiai projektams būtini, neduos jokios naudos, jei norima pasiekti vyresnio amžiaus žmones.  

Finansų ministerija kviečia pareiškėjus ir projektų vykdytojus dalyvauti iniciatyvoje #investuojuatsakingai ir skleisti žinią apie vykdomus projektus. Apie organizuojamus viešus aptarimus raginame paskalbti adresu http://www.esinvesticijos.lt/lt/investuojuatsakingai, o norintieji dalyvauti visas naujienas gali rasti apsilankę http://www.esinvesticijos.lt/