Nugalėtojus Didžioji WSA 2015 žiuri rinko iš 386 e. turinio sprendimų – nacionalinių atrankų laimėtojų, kuriuos nominavo įvairias pasaulio valstybes atstovaujantys nacionaliniai ekspertai. WSA 2015 konkursas, kaip ir kiekvienais metais, apjungė beveik 100 pasaulio šalių, nuo Indonezijos iki Argentinos, nuo Islandijos iki Naujosios Zelandijos. Kiekviena jų turėjo teisę nominuoti iki 8 geriausių nacionalinių e. sprendimų, po vieną kiekvienoje iš 8 WSA konkurso kategorijų.
„Džiaugiamės, kad tarp 24 valstybių, kurių nominuoti sprendimai šiemet tapo nugalėtojais, yra ir Lietuva. Dar labiau džiugina tai, kad pirmą kartą mūsų dalyvavimo šiame pasauliniame konkurse istorijoje turime net du nugalėtojus iš mūsų šalies, - sako pasaulinio WSA konkurso nacionalinė ekspertė ir pasaulinės žiuri narė Ieva Žilionienė.
Kaip pažymi ekspertė, šių metų pavasarį vykusios nacionalinės atrankos – konkurso „Naujasis knygnešys“ metu tiek e. mokymosi, tiek e. valdžios kategorijose vyko intensyvi konkurencija, nes jose buvo nominuota daugiausiai e. turinio sprendimų. Tad rinkti geriausius išties buvo iš ko, o kad tai pavyko, liudija pasaulinio konkurso rezultatai.
Pasak Ievos Žilionienės, WSA 2015 E. valdžios kategorijoje laimėję „Verslo vartai“ (www.verslovartai.lt), leidžiantys įvairias verslui reikalingas paslaugas gauti internetu, yra puikus pavyzdys, kaip viešojo sektoriaus elektroninės paslaugos sudėtingas ir painias procedūras paverčia aiškiomis, skaidriomis bei efektyviomis. O E. mokymosi kategorijos laimėtojas - originalia žinių įsisavinimo metodika paremtas kalbų mokymosi sprendimas „Bliu Bliu“ (bliubliu.com) dar kartą patvirtino, kad Lietuvos e. sprendimų kūrėjai geba sukurti pažangius, inovatyvius ir pasauliniame kontekste konkurencingus sprendimus.
Pasaulinis WSA kongresas, kuriame bus pagerbti ir apdovanoti šių metų konkurso nugalėtojai, vyks 2016 m. vasario mėn. Shenzhene, Kinijoje.
Daugiau apie konkursą: http://www.wsis-award.org/winners-announcement
Informacinės visuomenės plėtros komiteto informacija: http://ivpk.lrv.lt/lt/news/view_item/id.2024