Gali ir kurti, ir diegti
„Delfi TV“ diskusijoje kalbėdamas apie naują priemonę „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ A.Želvys pabrėžė, kad ši priemonė taip pat skatina bendradarbiavimą – įmonės, norinčios sukurti naują produktų ar paslaugų dizainą, e-rinkodaros priemones turi bendradarbiauti su kūrybinių ir kultūrinių industrijų atstovais.
„Visi prisimena priemonę „Dizainas LT“, kuria Ekonomikos ir inovacijų ministerija daug kartų skatino mažąsias įmones būti kūrybingomis ir inovatyviomis. Leidome kurti, po to diegti, o dabar – galima ir tai, ir tai. Manau, kad priemonė vis tobulėja ir šiame kontekste yra tobuliausia“, – teigia A.Želvys.
Diskusijoje dalyvavusi Ekonomikos ir inovacijų ministerijos Europos Sąjungos investicijų planavimo skyriaus vedėja Olga Celova jam pritaria – priemonės tikslas yra paskatinti įmones pasiekti naują klientą ir susigrąžinti senus.
Skatina nesnausti
Paraiškas priemonei „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ gali teikti labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės, kurios veikia ne trumpiau nei vienerius metus ir per trejus metus turi 50 tūkst. eurų pajamų iš tos veiklos.
„Priemonė skirta gyvybingoms įmonėms, kurios turi potencialo“, – sąlygas paaiškina LVPA vadovas.
Dar viena svarbi sąlyga – būtinas bendradarbiavimas su kūrybinių ir kultūrinių industrijų atstovais, kurie prisidėtų prie kūrybinio ar įgyvendinimo proceso.
„Kalbame ne tik apie produktus, pakuotes, bet ir tai, kas dabar aktualu – žiedinę ekonomiką. Įmonės gali praplėsti produkto ciklą, padidinti pajamas, įmonės apyvartą ir greičiau įšokti į rinką“, – skatina A.Želvys.
Priemonė finansuoja projektus nuo 20 iki 70 tūkst. eurų netechnologinėms inovacijoms kurti ir diegti.
„Lietuviai yra kūrybingi ir inovatyvūs, o kadangi kalbame apie inovatyvius produktus ir paslaugos, todėl ši priemonė tiksli ir taikli. Kvietimas galioja iki rugpjūčio 31 dienos, sutartis planuojame pasirašyti dar šiais metais, tai puikus laikas planuojant kitus metus, kuriuos galima išnaudoti inovatyviems sprendimams“, – išsakė nuomonę A.Želvys.
Jis priduria, kad susidomėjusiems verta greičiau suklusti, nes liko ne tiek daug laiko ieškoti partnerysčių su kūrybinių ir kultūrinių industrijų atstovais: „Tad svarbu galvoti ne tik apie paslaugas, produktus, kuriuos nori inovuoti, bet ir apie partnerius, kurie bendradarbiautų, nes būtent ir skatiname, kad įmonės taptų tvaresnės ir turėtų kuo daugiau paslaugų su kūrybinių ir kultūrinių industrijų atstovais.“
Video pokalbį galite peržiūrėti Verslui tiesiama pagalbos ranka: mažos ir vidutinės įmonės gali pretenduoti į finansavimą verslo plėtrai - DELFI