BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

INVEGA – tarp gerą reputaciją turinčių įmonių

2022 m. liepos 20 d. / UAB „Investicijų ir verslo garantijos“

Reputacijos indekso tyrimo, kuris nuo 2016 m. Lietuvoje analizuoja šalies verslo, nuomonės lyderių ir visuomenės požiūrį į privataus ir viešojo sektoriaus bendroves, jų veiklą, vertina įmonių reputaciją ir jos pokytį per metus, duomenimis, per metus nacionalinės plėtros įstaigos „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau - INVEGA) reputacijos indeksas išaugo net 11 procentinių punktų arba beveik 58 procentus.

Rodoma:
INVEGOS reputacija per metus augo net 11 procentinių punktų: nuo +19-os iki +30.

Viešojo sektoriaus, tarp kurio vertinamų įmonių patenka ir INVEGA, reputaciją šiemet vertino trys skirtingos auditorijos: gyventojai, verslo vadovai, politikai bei nuomonių formuotojai. Šis reputacijos indeksas nustatomas rėžyje nuo -100 iki +100. INVEGOS reputacija pagal šiuos rėžius per metus augo net 11 procentinių punktų: nuo +19-os iki +30. Kiekvienais metais rezultatų kilimą ar smukimą žemyn lemia per metus įvykę vidaus ir geopolitiniai procesai, o šiais metais didžiausią įtaką rezultatams turėjo Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ir vertinamų sektorių reakcijos bei veiksmai reaguojant į prasidėjusį karą.

Žinoma, be reakcijos į karą, vertinami ir kiti aspektai – tvarkymasis su pandemijos pasekmėmis, lyderystės išlaikymas, gebėjimas mobilizuotis krizės metu bei adaptyvus prisitaikymas ir pažanga diegiant inovacijas, teikiami produktai ir paslaugos, organizacijos atvirumas. Ne ką mažiau svarbi išlieka ir lyderystė, gebėjimas efektyviai ir orientuotai vadovauti organizacijai, kad būtų pasiekiami užsibrėžti tikslai, o organizacijos viduje būtų rūpinamasi palankia darbo aplinka ir nuoseklia socialine veikla.

Visi suprantame, kad reputaciją susigadinti galima akimirksniu, bet jai atstatyti prireikia ir ne vienerių metų.

„Labai užtikrintai link tikslo, – taip apie kelią stiprinant ir gerinant INVEGOS reputaciją atsiliepė Marketingo vadovė Asta Slapšienė. – Visi suprantame, kad reputaciją susigadinti galima akimirksniu, bet jai atstatyti prireikia ir ne vienerių metų. Būti tarp geriausių – kiekvienos įmonės siekiamybė. Ir ypač, kai esi viešojo sektoriaus atstovas. Mūsų kelionė šio tikslo link būtų visai kitokia, jei ne atsakinga lyderystė, itin stipri valdysena bei bendras visos INVEGOS komandos darbas atliepiant aukštai reputacijai keliamus reikalavimus.“

Kaip pasakoja INVEGOS atstovė, šio tyrimo rezultatai aiškiai parodo, kuria linkme juda įmonė, kokius reputacijos atributus reikėtų įsivertinti ir kur reiktų padirbėti, kad rezultatas būtų dar geresnis.

„Nors reputacijos tyrime dalyvaujame tik antrus metus, tačiau jau matome, kad einame teisinga kryptimi, todėl šiandieną visa INVEGOS komanda gali pelnytai didžiuotis pasiektu lygiu. Mes suprantame, kad dar yra kur pasitempti, tad reikia pasiraitoti rankoves ir drąsiai planuotis bei įgyvendinti tolesnius veiksmus“, – sako A. Slapšienė.