Kaip rodo „Google Analytics“ duomenys, Lietuvos verslo paramos agentūros interneto svetainę nuo šių metų pradžios iki rugsėjo pabaigos aplankė kone 50 proc. daugiau lankytojų nei tuo pačiu metu pernai.
Per 9 šių metų mėnesius agentūros svetainė lvpa.lt susilaukė 60 368 lankytojų. Pernai jų būta tik 41 163. Daugiausiai interesantų svetainėje apsilankė šių metų vasario mėnesį, o taip pat rugpjūčio ir rugsėjo sandūroje, kuomet buvo paskelbtos dvi itin daug susidomėjimo sukėlusios priemonės „E. komercijos modelis COVID-19“ ir „Kūrybiniai čekiai COVID-19“.
Išaugo ir apsilankymų (31,38 proc., iki 146 226), ir tinklalapių peržiūrų (16,06 proc.) skaičiai. 12,33 proc. sumažėjo vartotojų, kurie užsuko į svetainę, bet neradę, ko ieškojo, pasišalino. Žmonės jau žino, ko ir kur ieškoti svetainėje, tad vieno apsilankymo trukmė sumažėjo 15,6 proc.
Didžiausią lankomumo piką (daugiausiai lankytojų per dieną) svetainė pasiekė LVPA vertinant subsidijų įmonėms portfelį, o taip pat paskelbus priemonę „E. komercijos modelis COVID-19“.
Pandemija - paslaugų skaitmenizavimo ir administracinės naštos mažinimo indikatorius
„Pasaulio ir Lietuvos jau antrus metus nepaleidžianti pandemija kelia vis naujus iššūkius verslui, todėl LVPA pradėjus taikyti papildomus paslaugų skaitmenizavimo sprendimus, sukurtus ir išbandytus VMI subsidijų verslui programose per pilotinį projektą vertinant SVV, didino ES investicijų skverbtį verslui pritraukiant naujų klientų. „Antikovidinės“ verslo projektų finansavimo priemonės „E.komercija COVID-19, „Kūrybiniai čekiai COVID-19“, o taip pat „SmartInvest LT+“, sąlygoja, kad LVPA gavome ir gauname rekordinius verslo paraiškų skaičius. Tai dėsningai atsispindi ir agentūros interneto svetainės lankomumo statistikoje. Padidėjo ir agentūros teikiamos informacijos, naujienų bei mokomųjų, konsultacinių renginių srautas, pandemija tai puiki terpė sumaniai mažinti administracinę naštą klientams ES investicijose verslui“ – sako LVPA direktorius Aurimas Želvys.
Populiariausios vietos, nuo kur lankytojai pradėdavo savo kelionę svetainėje (išsk. titulinį puslapį) buvo puslapiai, skirti naujoms priemonėms „Kvietimai“ ir „Kvietimų planas“, atitinkamai 27 940 ir 16 425 peržiūrų. Toliau pagal populiarumą išsirikiavo puslapiai, skirti priemonei „E. komercijos modelis COVID-19“ (16 252), „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ (14 802). Svetainės rubrikoje „Naujienos“ per 9 mėnesius peržiūrėta 9 970 puslapių, kai pernai jų būta tik 2 977.
LVPA svetainėje aktyviausiai lankėsi 25-34 metų amžiaus interesantai, kurių, palyginti su pernai metais, padaugėjo. Antri buvo 45-54-mečiai, kurių skaičius kiek traukėsi. Įdomu, kad lvpa.lt svetainę dažniau lanko moterys. Ir pernai, ir šiemet jos sudarė beveik du trečdalius užsukusių į lvpa.lt (atitinkamai 63,6 ir 63,5 proc.).
Į LVPA svetainę besidomintys dažniausiai patekdavo per paieškos tinklalapius, pvz. Google, surinkę LVPA svetainės adresą naršyklės paieškos langelyje ir per socialinius tinklus. Pirmasis kanalas per metus ūgtelėjo 37,81 proc. iki 26 716 lankytojų, antrasis - 56,14 proc., iki 29 755 lankytojų, ir trečiasis – 47,79 proc., iki 4 710 lankytojų.
Įvardintos funkcijos buvo automatizuotos panaudojant Agentūros darbuotojų sukurtą programinės įrangos versiją, duomenų bazių bei algoritmų analizes. Šis Agentūros sukurtas nematerialus produktas buvo panaudotas šių metų priemonių „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ ir „E. komercijos modelis COVID-19“ vertinimui.
Taip pat atkreipiame dėmesį, kad paskutiniai du kvietimai („Kūrybiniai čekiai COVID-19“, „E-komercijos modelis COVID-19“) parodė, kad LVPA pradėjus taikyti skaitmenizavimo sprendimus, išbandytus su VMI per pandemijos subsidijas (pilotinis LVPA projektas vertinant SVV) ir mažinant administracinę naštą (naujos kartos atrankos kriterijai), sulaukta rekordinio paraiškų skaičiaus, įskaitant naujus klientus.
Rizika, kad 2021-2027 m. plane tęsiant įdiegtas naujoves EIMIN naujose priemonėse paraiškų skaičius gali augti nuo 20-30 nuošimčių, todėl 2021-2027 m. skaičiai per daug kuklūs. „E-komercijos modelis COVID-19“ paraiškų skaičiumi yra visų laikų LVPA rekordas (1676 paraiškos), o per „Kūrybinius čekius COVID-19“ gavome 878 paraiškas.