BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Nuolat geriname teikiamų paslaugų kokybę

2021 m. gruodžio 8 d. / Inovacijų agentūra (LVPA)

Kaip ir kasmet Lietuvos verslo paramos agentūra nuolat tobulina veiklos procesus ir teikiamų viešųjų paslaugų kokybę ir atlieka klientų pasitenkinimo analizę – kokybinius ir kiekybinius tyrimus.

Rodoma:

Kaip ir kasmet Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) nuolat tobulina veiklos procesus ir teikiamų viešųjų paslaugų kokybę. Siekdama didinti ES investicijų projektų vykdytojų pasitenkinimo lygį teikiamomis paslaugomis, tobulinti konsultavimo, paraiškų vertinimo, projektų įgyvendinimo, projektų rezultatų priežiūros procesus ir užtikrinti aukštą teikiamų viešųjų paslaugų kokybę, LVPA kartu su partneriais –  UAB „Rinkos tyrimų centras“ atlieka klientų, pasitenkinimo analizę – kokybinius ir kiekybinius tyrimus.

Keliems tūkstančiams potencialių respondentų jau išsiųstos apklausos anketos, dėkojame už aktyvų dalyvavimą apklausoje. Mums svarbi kiekvieno iš Jūsų nuomonė ir pastabos, tad jeigu per kasdienių darbų gausą dar nespėjote atsakyti į mūsų klausimus ir norite tai padaryti, kreipkitės elektroniniu paštu: komunikacija@lvpa.lt ir mes jums atsisiųsime kiekybinio tyrimo anketą.

Garantuojame visišką atsakymų anonimiškumą – visi duomenys bus analizuojami ir pateikiami tik apibendrintai. Klientų pateiktus duomenis tvarkome vadovaudamiesi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva.

Jau greitai, gruodžio 21 d. paskelbsime apibendrintą tyrimo rezultatų analizę.