BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Oficialiai pradėti Vilniaus vakarinio aplinkkelio paskutinio etapo darbai

2015 m. liepos 28 d. / Susisiekimo ministerija
Rodoma:

„Vilniaus vakarinis aplinkkelis – svarbi tarptautinio koridoriaus Vilnius–Ryga–Talinas dalis. Įgyvendinus šį projektą akivaizdžiai pagerės tarptautinio ir tranzitinio eismo sąlygos, Vilniuje sumažės tarša ir transporto srautai“, – sostinės vakarinio aplinkkelio trečio etapo statybos darbų pradžios renginyje sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Vakarinio aplinkkelio paskutinio etapo darbų apimtys gerokai viršija pirmo ir antro etapų darbus. Bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias – nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 19,64 km elektros perdavimo linija, pastatyti 6 viadukai, pėsčiųjų tiltas.

Pirmiausia bus atliekami paruošiamieji ir žemės kasimo darbai, kurių metu reikės iškasti daugiau kaip 1 mln. kubinių metrų žemės grunto. Po mėnesio numatoma pradėti statyti Pavilnionių ir Rygos gatvių viadukus, atramines sienutes ties būsimu Šiaurinės gatvės viaduku.

„Nors dėl teisminių ginčų aplinkkelio trečio etapo darbų pradžia vėluoja 3,5 mėnesio, tikiuosi, kad darbai vyks sklandžiai, rangovai pasistengs pavyti laiką, tad ir pirmieji automobiliai naująja aplinkkelio atkarpa jau galės važiuoti 2016 metų pabaigoje, kaip ir buvo numatyta“, – pabrėžė ministras R. Sinkevičius.

Pagal pasirašytą sutartį rangovai Vilniaus aplinkkelio III etapo darbus turi įgyvendinti per 20 mėnesių. Numatoma, kad investicijos į III etapą bus apie 89,692 mln. eurų, iš jų 84,776 mln. eurų – Europos Sąjungos lėšos, likusi dalis – Vilniaus miesto savivaldybės.

Ilgiausią Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpą ties AB „Kauno tiltai“ kartu su bendrovėmis „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Eurovia Lietuva“, „Tiltsta“ ir „Axis Power“.