Pakuotė pirmiausiai išskiria produktą iš kitų produktų gausos. Įvairių tyrimų metu nustatyta, kad daugumos klientų apsisprendimą pirkti lemia būtent pakuotė. Spalva yra neatskiriama nuo pakuotės dizaino. Žmogaus smegenys skirtingai reaguoja į skirtingas spalvas, todėl reikėtų atidžiai rinktis produkto pakuotės spalvą, nes tai gali nulemti pirkimus. Beje, kiekviena spalva, kiekvienoje valstybėje, kultūroje turi skirtingas reikšmes, todėl ir į tai reiktų atkreipti dėmesį ir apgalvoti kokią žinutę gali perskaityti klientas. Pakuotė gali pasitarnauti ir kaip reklamos ar rinkodaros įrankis bei be jokių abejonių, tikslingai apgalvotas dizainas lemia prekės ženklo atpažinimą.
Galvojantiems apie produkto pakuotės dizainą, reikėtų atkreipti dėmesį į Europos Sąjungos struktūrinių fondų priemonę „Dizainas LT“. Šios priemonės tikslas – paskatinti įmones investuoti į gaminių dizaino sprendimus, siekiant padidinti įmonės produktų ar paslaugų patrauklumą, o kartu ir paklausą bei įmonės produktyvumą.
Po pirmojo priemonės „Dizainas LT“ konkurso kvietimo iš 169 įmonių įgyvendinamų projektų, 24 susiję su pakuotės dizaino atnaujimu ar kūrimu.
Viena iš įmonių, Lietuvoje atpažįstama ne tik dėl gaminamų ekologiškų produktų, bet ir dėl verslo istorijos, vertybių – UAB „Gangas“. Įmonė įgyvendina tris projektus, kurių metu kuriami skirtingi pakuočių dizainai skirtingoms produktų linijoms.
Apie vieną iš projektų UAB "Gangas" atsiliepia, jog projektu siekia pateikti rinkai visiškai naują savo prekės ženklo "VIVI" kūno produktų linijos gaminių dizainą. Prieš nusprendžiant pradėti projektus įmonė pastebėjo, kad dabartinis produktų pakuočių dizainas ir spaudos technologija nebetenkina kylančių vartotojų poreikių esamose ir naujose rinkose.
Projekto metu bus parengtas naujas dizainas 5 gaminiams - dušo geliui, kūno šveičiamajam kremui, aliejui kūnui, kremui įdegiui ir rankų kremui. Dizainas apims tiek pačios pakuotės etiketę, tiek naują dėžutę. Naujas pakuočių dizainas bus pritaikytas regėjimo negalią turintiems asmenims, bus su detalesniu ir informatyvesniu aprašymu, lengviau įskaitomu šriftu, geriau atskleis produktų naudą grožiui ir sveikatai.
Pakuotė - komunikacijos įrankis tarp verslo ir kliento
Kiekvienas pradedantysis ir net patyręs verslininkas galvoja apie savo verslo finansus. Taupant, gali nukentėti sritys, kurios yra taip pat neatsiejamos nuo verslo sėkmės. Tikrai ne vienas yra bandęs sutaupyti pakuotės kaina. Deja, produkto pakuotė ir gali tapti esminiu įkvėpimu klientui apsisprendžiant, pirkti ar ne. Pakuotė vartotojui kalba ne tik apie perkamą produktą, bet ir pasakoja verslo istoriją, perteikia verslo vertybes, žadina emocijas.