***
Tai ypatingos svarbos projektas, nes Lietuvos sostinė Vilnius yra didžiausias ir sparčiai besiplečiantis Lietuvos miestas, tačiau neturi išbaigto aplinkkelių ar didelio pralaidumo greito eismo gatvių tinklo, sujungto su Transeuropinio tinklo – TEN-T keliais: E28, E85, E272. Vilniuje egzistuoja tik šio tinklo fragmentai. O įgyvendinus Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I ir II etapus situacija pagerėjo, tačiau nenutiesus aplinkkelio III etapo atkarpos, Vilniaus miesto vakarinis aplinkkelis funkcionuoja nepilnai ir išlieka trūkstama Vilniaus miesto ir TEN-T sistemos grandimi.
Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas yra būtinas, nukreipiant automobilių transporto tranzitinius srautus nuo sostinės centrinės dalies ir suformuojant patogias Vilniaus miesto kelių transporto sistemos jungtis su TEN-T tinklu. Šis aplinkkelis ne tik prisidės prie transporto spūsčių, laiko gaišaties mažinimo, bet ir prie eismo įvykių, triukšmo, neigiamo poveikio aplinkai mažinimo, pagerins kelių (gatvių) infrastruktūrą šiaurės–vakarų metropolinėje Vilniaus miesto teritorijoje.