BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Podkastai – jau ir LVPA interneto svetainėje

2021 m. sausio 19 d. / Inovacijų agentūra (LVPA)

Siekdama dar efektyviau viešinti kvietimus bei informuoti klientus, Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) įdiegė ir siūlo naudotis dar viena informacine priemone – tinklalaide (podkastu). Nuo šiol LVPA renginių garso įrašus (podkastus)  bus galima rasti „Soundcloud“ platformos įskiepyje LVPA interneto svetainės (www.lvpa.lt) tituliniame puslapyje arba  pagal nuorodą https://soundcloud.com/lvpagentura.

Rodoma:

LVPA – viena iš pirmųjų viešojo sektoriaus įstaigų, suteikusi galimybę klausytis agentūros organizuotų vebinarų bei seminarų audio įrašų, kurie aktualūs projektų vykdytojams ir potencialiems pareiškėjams ir gali būti naudingi visiems, besidomintiems ES investicijomis.

„Verslininkai yra gana užimti, laiką branginantys žmonės, todėl visiems, kurie dirba nuotoliniu būdu, ši mūsų paslauga bus tikrai vertinga“,− įsitikinęs LVPA direktorius Aurimas Želvys.

Naujas LVPA interneto svetainės funkcionalumas galimiems pareiškėjams, projektų vykdytojams, visiems vartotojams leis gauti informaciją tuo atveju, jeigu jie neturėjo galimybės dalyvauti LVPA renginiuose tiesiogiai arba nori dar kartą juos išklausyti patogiu metu, derinti su kita, tuo pat metu vykdoma, veikla.

LVPA podkastus bus galima klausyti tiesiogiai kompiuteriuose per lvpa.lt puslapį arba per mobiliuosius telefonus, kuriuose instaliuotos aplikacijos podkastams klausyti.

Tinklalaidės arba podkastai – populiari interneto platforma, leidžianti dalytis norima informacija, ją prenumeruoti. Statista.com duomenimis, pavyzdžiui, JAV podkastų klausosi beveik 4 iš 10 interneto vartotojų, iš jų 74 proc. tokiu metodu mokėsi naujų dalykų.