„Agentūra mobilizavosi ir susitvarkė su jai tekusiu iššūkiu per ribotą laiką įvertinti didžiulį kiekį paraiškų, esame dėkingi įmonėms, konsultantams už bendradarbiavimą ir įdėtą asmeninį indėlį LVPA darbuotojams. Matome, kad įmonės turi gerų idėjų ir geba kokybiškai jas pateikti per santykinai trumpą laiko tarpą, todėl ministerijai rekomenduosime spręsti dėl tinkamiausių pagal Aprašo reikalavimus projektų paraiškų finansavimo“, − komentuoja LVPA direktorius Aurimas Želvys.
Jis atkreipia dėmesį, kad po konkursinės atrankos įgyvendinant projektus, priemonės naudos teks ne tik jų vykdytojams, bet ir tiems kūrybinių industrijų srities dalyviams, kurie teiks inovatyvias paslaugas projektų vykdytojams.
Tam, kad popandeminiu laikotarpiu įmonės galėtų kuo greičiau įgyvendinti planus, didinančius jų produktų ar paslaugų patrauklumą, suteikiančius impulsą didesnei paklausai ir įmonės veiklos produktyvumui, LVPA įvertino visas paraiškas per 80 dienų.
„Tai yra 10 dienų trumpiau nei nustato ES investicijų Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės bei Aprašas“, − pabrėžia LVPA Verslo tvarumo projektų skyriaus vedėja Giedrė Indriulienė. Anot jos, agentūra sieks teigiamai įvertintų paraiškų projektų sutartis pasirašyti iki šių metų pabaigos.
LVPA primena, kad priemonės „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ tikslas - paskatinti verslą naudotis kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamomis inovatyviomis paslaugomis, kurti ir diegti originalius dizaino bei rinkodaros sprendimus, pasitelkiant meninę, kultūrinę raišką.
Pagal šią priemonę tinkamomis finansuoti pripažįstamos išlaidos, kurios susijusios su originalių produktų sprendimų kūrimu ir diegimu. Tai yra gaminio ir paslaugos dizaino sukūrimas, rinkodaros sprendimai. G. Indriulienė atkreipia dėmesį, kad rinkodaros inovacijų išlaidos bus finansuojamos tik tuo atveju, jeigu jos bus skirtos produktui, kuriam buvo kuriamas ir (arba) diegiamas dizainas.