„Abi priemonės buvo rekordinės pagal pateiktų paraiškų kiekį, prašomos paramos sumos viršijo kvietimų biudžetus šimtais procentų. Akivaizdu, kad verslas turi idėjų, bet dažnai nėra pajėgus savarankiškai jas įgyvendinti dėl lėšų trūkumo, o ES investicijos yra tas ramstis, kuris šiuo metu yra reali pagalba įmonėms“, - teigia laikinasis Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA) vadovas Saulius Merkys.
„E. komercijos modelis COVID-19“ priemonė skirta paskatinti įmones diegti informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu, siekiant padidinti pajamų augimą. Kvietimo metu buvo gautos 1 676 paraiškos, iš viso finansuotos 1 217. Visoms joms skirta kiek daugiau nei 47 mln. Eur ES investicijų, t. y. 7 mln. Eur daugiau nei kvietime skelbtas biudžetas.
Priemonei „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ buvo gautos 895 paraiškos, finansuotos 148. Joms kartu su kvietimo biudžeto ir papildomomis lėšomis skirta 7,9 mln. Eur ES investicijų.
Ši priemonė skirta originaliems produktų sprendimams – netechnologinėms inovacijoms sukurti ir diegti. Ja siekiama paskatinti verslą naudotis kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamomis inovatyviomis paslaugomis, kurti ir diegti originalius dizaino bei rinkodaros sprendimus, pasitelkiant meninę, kultūrinę raišką.