BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Skirtas finansavimas dviejų priemonių rezervinio sąrašo projektams

2022 m. kovo 2 d. / Inovacijų agentūra (LVPA)

Ekonomikos ir inovacijų ministrės įsakymu patvirtintas beveik 8,6 mln. Eur finansavimas priemonių „E. komercijos modelis COVID-19“ ir „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ rezerviniams projektams.

Visiems 196 rezerve buvusiems priemonės „E. komercijos modelis COVID-19“ projektams skirta 7,435 mln. Eur ES investicijų.

Priemonės „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ finansuoti 22 rezerviniai projektai, kuriems skirta 1,152 mln. Eur ES investicijų.

Rodoma:

„Abi priemonės buvo rekordinės pagal pateiktų paraiškų kiekį, prašomos paramos sumos viršijo kvietimų biudžetus šimtais procentų. Akivaizdu, kad verslas turi idėjų, bet dažnai nėra pajėgus savarankiškai jas įgyvendinti dėl lėšų trūkumo, o ES investicijos yra tas ramstis, kuris šiuo metu yra reali pagalba įmonėms“, - teigia laikinasis Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA) vadovas Saulius Merkys.

„E. komercijos modelis COVID-19“ priemonė skirta paskatinti įmones diegti informacines technologijas verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu, siekiant padidinti pajamų augimą. Kvietimo metu buvo gautos 1 676 paraiškos, iš viso finansuotos 1 217. Visoms joms skirta kiek daugiau nei 47 mln. Eur ES  investicijų, t. y. 7 mln. Eur daugiau nei kvietime skelbtas biudžetas.

Priemonei „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ buvo gautos 895 paraiškos, finansuotos 148. Joms kartu su kvietimo biudžeto ir papildomomis lėšomis skirta 7,9 mln. Eur ES investicijų.

Ši priemonė skirta originaliems produktų sprendimams – netechnologinėms inovacijoms sukurti ir diegti. Ja siekiama paskatinti verslą naudotis kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamomis inovatyviomis paslaugomis, kurti ir diegti originalius dizaino bei rinkodaros sprendimus, pasitelkiant meninę, kultūrinę raišką.