BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Susisiekimo ministras pasveikino aktyviausius E. pristatymo informacinės sistemos naudotojus

2015 m. rugpjūčio 14 d. / Susisiekimo ministerija
Rodoma:

„E. pristatymo projektu Lietuvoje žengtas dar vienas reikšmingas žingsnis informacinių ir ryšių technologijų srityje. Šios sistemos paslaugos turi daug privalumų. Jos patogios ir naudingos tiek gyventojams, tiek visai valstybei. Elektroninius dokumentus ir pranešimus fiziniams ir juridiniams asmenims Lietuvoje ši sistema leidžia pristatyti „vieno langelio“ principu ir taip kurti pridėtinę vertę valstybei“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Pasak ministro, šia sistema jau naudojasi keli šimtai valstybinių įmonių, institucijų ir šalies organizacijų. Pačios aktyviausios E. pristatymo sistemos naudotojos – VĮ Lietuvos oro uostai, Lietuvos saugios laivybos administracija, Lietuvos geodezininkų ir matininkų sąjunga bei naujai prie sistemos prisijungę Policijos departamentas prie VRM ir Nacionalinė žemės tarnyba prie ŽŪM.

Policijos departamento prie VRM atstovė Revita Janavičiūtė sakė, kad naudojantis E. pristatymo paslaugomis korespondenciją gauti ir išsiųsti galima efektyviai ir greitai, negana to, taupant gamtos, žmogiškuosius bei įstaigos išteklius. Tikimasi, kad ateityje intensyviau naudojant E. pristatymo sistemą bus galima sutaupyti įstaigų lėšų siunčiant laiškus bei pranešimus apie paskirtas baudas. Šiuo metu policijos įstaigose diegiama dokumentų valdymo sistema bus integruota su E. pristatymo sistema, taigi minėtos paslaugos bus teikiamos moderniai ir kokybiškiau.

E. pristatymo sistemos partneris Lietuvos paštas fiksuoja tendenciją, kad šios sistemos privalumus atranda vis daugiau valstybinių institucijų ir šalies gyventojų. Renginyje E. pristatymo klientus sveikinusi Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė kvietė dar aktyviau naudotis šia sistema.

„E. pristatymo potencialas dar anaiptol neišsemtas, todėl labai svarbu, kad kuo daugiau interneto ir tradicinių viešųjų bei kitų paslaugų naudotųjų rinktųsi būtent elektroninius kanalus. Kodėl tai naudinga ir patogu? E. pristatymo sistema leidžia valstybės institucijoms, juridiniams ir fiziniams asmenimis realiuoju laiku keistis oficialia informacija – dokumentais, įvairiais išrašais, pažymomis ir t. t. Ši sistema padeda taupyti laiką ir pinigus – jums nebereikia skubėti į paštą ar kviesti kurjerio, kad išsiųstumėte ar atsiimtumėte registruotąjį laišką. Tai galite padaryti tiesiog prisijungę prie E. pristatymo sistemos“, – kalbėjo L. Minderienė.

Per E. pristatymo sistemą oficialius dokumentus galima siųsti ne įprastu registruotuoju paštu, bet naudojantis specialiomis elektroninio pristatymo dėžutėmis. Su E. pristatymo sistema tausojama ne tik laikas, ištekliai, bet ir aplinka – siųsdami elektroninio formato dokumentus sutaupome popieriaus.

E. pristatymo sistema kuriama vykdant projektą „Elektroninių pranešimų ir elektroninių dokumentų fiziniams ir juridiniams asmenims pristatymo sistemos sukūrimas“ kartu su projekto partneriu AB Lietuvos paštu.

E. pristatymo sistemos valdytojas – LR susisiekimo ministerija, E. pristatymo sistemos tvarkytojas – Informacinės visuomenės plėtros komitetas. Projektas iš dalies finansuojamas ES struktūrinių fondų lėšomis.