BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti RSS

Naujienos

Ūkio ministras E. Gustas: „Kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumui ir žinomumui didinti prašoma daugiau nei 5,7 mln. eurų“

2016 m. kovo 25 d. / Ekonomikos ir inovacijų ministerija
Šių metų kovo 24 d. duomenimis, pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos (ES) investicijų priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ sulaukta 24 paraiškų gauti 5,73 mln. eurų finansavimą. Paraiškas pagal šią priemonę galėjo teikti Lietuvos savivaldybės ir asociacijos.
Rodoma:

Šių metų kovo 24 d. duomenimis, pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos (ES) investicijų priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ sulaukta 24 paraiškų gauti 5,73 mln. eurų finansavimą. Paraiškas pagal šią priemonę galėjo teikti Lietuvos savivaldybės ir asociacijos.

„ES investicijos pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ padės Vilniaus, Pajūrio, Nemuno žemupio, Pietų Dzūkijos, Rytų Aukštaitijos ir Žemaitijos aukštumų regionams, pasitelkus e. rinkodaros priemones, padidinti kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą. Įgyvendinus šią priemonę regionuose turėtų padidėti lankytojų skaičius, o tai teigiamai atsilieptų jų konkurencingumui ir plėtrai“, – teigia ūkio ministras Evaldas Gustas.

Būsimais projektais pareiškėjai siekia populiarinti gamtos ir kultūros paveldo objektus, kurdami tokias e. rinkodaros priemones, kaip interneto svetainės, e. katalogai, informaciniai lauko stendai su liečiamaisiais ekranais, mobiliosios aplikacijos, video dienoraščiai, edukaciniai žaidimai (programėlės), vaizdo klipai, virtualaus gido aplikacijos su navigacija, reklaminiai skydeliai, elektroniniai turizmo vadovai, taip pat numato naudoti el. pašto rinkodarą, reklamą „Google“ paieškos sistemoje, reklamą „Google“ vaizdinės reklamos tinkluose, komunikaciją socialiniuose tinkluose ir naujienų bei kelionių portaluose.

Didžiausia prašoma finansavimo suma projektui – 290 tūkst. eurų, o mažiausia – 85 tūkst. eurų. Maksimalios sumos prašoma 7 paraiškose.

Po 2 paraiškas ES investicijoms gauti pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“ pateikė Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija, Kauno miesto, Molėtų ir Klaipėdos rajono savivaldybių administracijos, po 1 – Vilniaus miesto, Varėnos, Jurbarko, Telšių, Palangos, Plungės, Šilutės, Kretingos, Kaišiadorių ir Trakų rajonų, Druskininkų ir Birštono savivaldybių administracijos, Lietuvos kaimo turizmo asociacija, Lietuvos botanikos sodų asociacija, Lietuvos žmonių su negalia sąjunga, asociacija, Utenos regiono vietos veiklos grupė.

Šiuo kvietimu planuojama investuoti 5,5 mln. eurų, o per 2014–2020 metų laikotarpį numatyta investuoti 20,55 mln. eurų ES investicijų.