Prieš savaitę pasirašius sutartį, prasidėjo paskutinio Vilniaus vakarinio aplinkkelio etapo darbai. Aplinkkelio trečio etapo darbų pradžios paskelbimo šventėje dalyvavęs Lietuvos Respublikos Ministras pirmininkas Algirdas Butkevičius džiaugėsi, kad prasidėjo ir Vilniui, ir šaliai itin svarbaus projekto darbai.
Pagal pasirašytą sutartį rangovai Vilniaus aplinkkelio III etapo darbus turi įgyvendinti per 20 mėnesių. Šių metų kovo mėnesį paskelbus laimėtojus kelininkai džiaugėsi, kad projekto įgyvendinimui laikas ypač palankus, nes darbams atlikti užteks dviejų vasarų ir tik vienos žiemos. Planuota, kad paskutinio aplinkkelio etapo darbai bus baigti 2016 metais.
Aplinkkelio III etapo atkarpoje pirmuosius darbus atliks netoli 150 darbininkų. 10 Buldozerių, 20 ekskavatorių ir 150 sąvivarčių – tai yra sunkioji technika, kuri ir pradės pirmuosius Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo darbus.
Paskutiniame etape bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias – nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.), pastatyti 6 viadukai, vienas pėsčiųjų tiltas, įrengti 1260 vienetų apšvietimui skirtų šviestuvų, nutiesta apie 29,36 km elektros kabelių.
AB „Kauno tiltai“ ilgiausią Vilniaus vakarinio aplinkkelio atkarpą ties kartu su UAB „Fegda“, UAB „Lemminkainen Lietuva“, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Tiltsta“ ir UAB „Axis Power“. Skaičiuojama, kad investicijos į paskutinį trečiąjį etapą bus apie 89,692 mln. eurų, iš jų – 84,776 mln. – Europos Sąjungos fondo lėšos, likusi dalis – savivaldybės.
Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, bei nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g. II statybų etapas - nuo L.Asanavičiūtės g. iki Ozo g. Vakarinio aplinkkelio II etapas kol kas laikomas vienu sėkmingiausių infrastruktūros projektų. Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkstančiai, tuo tarpu Vakarinio aplinkkeliu – 58 tūkstančiai automobilių.
Daugiau informacijos: http://www.vilnius.lt/lit/Vilniuje_duotas_startas_treciam_vakarini/15943/12036536