Lietuviškas dirbtinio intelekto startuolis „Attention Insight“, plėtojantis daugiausiai žiniasklaidos priemonėms skirtą produktą, pritraukė 200.000 Eur investiciją.
Lietuvos verslo angelų tinklas „LitBAN“ ir rizikos kapitalo fondas „Koinvesticinis fondas” į startuolį investavo po 50.000 Eur, o rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital” prie investicijos prisidėjo 100.000 Eur, pranešė įmonės.
Lėšos skirtos toliau plėtoti „Attention Insight“ produktą.
„Attention Insight“ sistema leidžia rinkodaros vadovams ir žiniasklaidos kanalams pažvelgti į dizainą vartotojo akimis. Rezultatų analizė suteikia įžvalgų apie vartotojo dėmesio pasiskirstymą, pastebėtus ir nepamatytus dizaino objektus bei padeda priimti objektyvius sprendimus. Platforma naudoja „gilaus mokymosi“ (angl. deep learning) technologiją ir akių judesių tyrimų duomenis.
Su startuolio komanda investuotojai susipažino „LitBAN“ organizuotų mokymų „Event Fund Training Program“ metu. Kartu su „Attention Insight“ galimybę gauti jungtinę investiciją turėjo daugiau nei 50 startuolių, geriausiai pasirodžiusių renginio „Startup Fair. Growth 2018“ konkurse „Pitch Battle“.
Pasak „Attention Insight“ įkūrėjų, jungtinės investicijos pritraukimas paspartins produkto įvedimą į pirmąsias tikslines rinkas.
„Šiuo metu aktyviai pristatome produktą Vokietijoje ir Šiaurės šalyse. Dirbtinio intelekto sprendimai sulaukia didelio susidomėjimo tiek iš potencialių klientų, tiek iš investicinių fondų. Ši investicija leis užbaigti SAAS platformos (angl. Software as a service) kūrimo etapą ir pristatyti pirmąjį produktą, skirtą įvertinti interneto puslapių vizualinės medžiagos efektyvumą“, – pranešime sako „Attention Insight“ bendraįkūrėja Kamilė Jokubaitė.
„Attention Insight“ šiuo metu žengia pirmuosius žingsnius Vokietijos rinkoje, pradėjo bendradarbiauti su nacionalinėmis televizijomis, naujienų portalais bei žiniasklaidos planavimo agentūromis. Šių metų pradžioje startuolis pritraukė 50.000 Eur investiciją iš verslo akseleravimo programos „Next Media Accelerator“, remiamos Vokietijos žiniasklaidos kompanijų.
„Žiniasklaidos įmonės kasdien konkuruoja dėl vartotojų dėmesio su socialiniais tinklais. Naujienų portalams svarbu auginti pastovių skaitytojų skaičių ne tik pateikiant kokybišką turinį, bet ir vizualiai patraukliai jį atvaizduojant interneto puslapiuose. Norime gerinti vartotojų patirtį, todėl rinkai primename apie vartotojo dėmesio matavimą, kurio rezultatą dirbtinis intelektas nuo šiol leidžia prognozuoti.“, – sako p. Jokubaitė.
„LitBAN verslo angelų tinklas, vienijantis beveik 60 narių, ne tik investuoja į startuolius, bet ir suteikia kontaktus bei patarimus iš patyrusių Lietuvos ir užsienio verslininkų.
Investicija į „Attention Insight“ – ne pirmasis jungtinis šiais metais įgyvendintas LitBAN ir partnerių sandoris. Prieš kiek daugiau nei mėnesį 8-ių verslo angelų komanda vienijama „LitBAN” su KŪB „Koinvesticinis fondas“, viešuoju rizikos kapitalo fondu, finansuojamu iš INVEGOS fondo lėšų, investavo 435.000 Eurų į sparčiai augančią lietuvių įmonę „Interactio“.
„Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, investuoja į lietuviškas įmones, kuriančias produktus aukštųjų technologijų srityse. Fondas siekia padėti startuoliams, įgyvendinantiems mokslo idėjas, tyrimus ar taikantiems technologijas, kurioms sukurti reikia specialių žinių.
Fondas įkurtas, įgyvendinant Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos finansinę priemonę „Ankstyvosios stadijos ir plėtros fondas I“. 13,8 mln. Eur fondui skirta iš INVEGOS fondo.
Portalo vz.lt informacija.