BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Aukštųjų mokyklų veiklos pažangos stebėsenos metodika

Vykdytojas Vyriausybės strateginės analizės centras
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Aukštųjų mokyklų veiklos pažangos stebėsenos metodika (toliau – Metodika) nustato aukštųjų mokyklų veiklos pažangos stebėsenos paskirtį, objektą, tikslus ir uždavinius, principus, organizavimą ir eigą, rezultatų panaudojimą, rodiklius. Metodikai išbandyti, buvo atlikta moksleivių bei jų tėvų apklausa.

Metodika sudaro sąlygas išskirti prioritetines sritis, galinčias padidinti aukštojo mokslo patrauklumą ir sudaryti geresnes sąlygas moksleiviams priimti informuotus bei motyvuotus tolimesnių studijų ir karjeros pasirinkimo sprendimus. Ateityje, atliekant kartotines apklausas, bus galima stebėti, kaip keičiasi auštojo mokslo ir profesinio mokymo patrauklumas bei suvokimas.

Aukštųjų mokyklų veiklos pažangos stebėsenos objektas apima bendrąsias aukštųjų mokyklų charakteristikas, aukštųjų mokyklų mokslinio personalo charakteristikas ir veiklos rezultatus, studentų ir studijų charakteristikas, aukštųjų mokyklų mokslinio personalo charakteristikas ir veiklos rezultatus, dėstančio ir administracinio personalo charakteristikas, finansines charakteristikas, absolventų perėjimo iš studijų į darbo rinką proceso charakteristikas.

Aukštųjų mokyklų veiklos pažangos stebėsenos tikslas – sistemingai kaupti, analizuoti ir rengti informaciją apie Lietuvos aukštųjų mokyklų veiklą ir jos pokyčius; nustatyti aukštųjų mokyklų veiklos tendencijas. Informacija gali būti panaudojama:

4.1.                stebėti Lietuvos aukštųjų mokyklų veiklą ir jos pokyčius;

4.2.                identifikuoti stipriąsias ir problemines aukštųjų mokyklų sritis;

4.3.                identifikuoti papildomų tyrimų, kurie leistų pasiūlyti viešosios politikos priemones aukštųjų mokyklų stipriųjų sričių pažangai užtikrinti, poreikį;

4.4.                identifikuoti papildomų tyrimų, kurie leistų pasiūlyti viešosios politikos priemones aukštųjų mokyklų problemų sprendimui, poreikį.