BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Bendrojo ugdymo mokyklų vertintojų mokymų programa

Vykdytojas Nacionalinė švietimo agentūra
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Programa skirta vertintojų bendrųjų ir specialiųjų kompetencijų plėtotei ir motyvacijos bei nuostatų stiprinimui. Siekiant formuoti išorės vertintojų įsivertinimo, vertinimo ir atskaitomybės kultūrą, užtikrinti nuolatinį išorės vertintojo profesinį augimą, 2020 m. buvo parengtas Bendrojo ugdymo mokyklų vertintojų kompetencijų aprašas, o jo pagrindu – vertintojų mokymų programa, kuria siekiama užtikrinti, kad bendrojo ugdymo programas vykdančiose mokyklose išorinį vertinimą atliktų nustatytus reikalavimus atitinkantys išorės vertintojai, turintys pozityvias, į mokyklos veiklos tobulinimą ir pagalbos mokytojui teikimą orientuotas nuostatas. 80 akademinių valandų ( 32 akad. val. skirtos teorijai, 48 – praktikai) keturių seminarų (modulių) mokymo programa apima tikslinei grupei aktualią teorinę ir praktinę vertintojui būtinų kompetencijų plėtojimo tematiką.
Programos dalyviai atnaujins ir pagilins bendrąsias (asmenines ir veikimo kartu) ir specialiąsias (būtinas išoriniam vertinimui) kompetencijas/gebėjimus. Programoje numatyti mokymų turinį ir uždavinius atitinkantys, suaugusiųjų ugdymui tinkantys aktyvaus mokymosi metodai, kiekvienoje mokymų dalyje numatyti vertinimo ir įsivertinimo įrankiai, refleksijos būdai. 60 procentų mokymų programos orientuota į praktinę veiklą, gerosios praktikos pavyzdžių bei rekomendacijų analizę (individualų, grupinį, savarankišką darbą su dalyviais ar jų grupėmis ir kt.).