BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų kompetencijų tobulinimo(si) poreikio ir turinio analizė

Vykdytojas Ugdymo plėtotės centras
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų kompetencijų tobulinimo(si) poreikio ir turinio analizės tikslas – įvertinti skirtingų grupių mokytojų grupių požiūrį į mokytojų bendrąsias kompetencijas ir jų ugdymą. Dalis tyrimo skirta bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų kompetencijų turinio aprašymui, ypač atkreipiant dėmesį į bendravimą ir bendradarbiavimą, naujų technologijų ir informacijos valdymą; organizacijos tobulinimą bei pokyčių valdymą. Taip pat išanalizuotos elektroninės žiniasklaidos pagrindinės priemonės, koncentruojantis į pagrindines viešojoje erdvėje pristatomas problemas, susijusias su bendrojo ugdymo procesu ir konkrečiai susijusias su bendrojo ugdymo mokytojais.

Vadovaujantis kokybinio tyrimo rezultatais, parengtos rekomendacijos, kokiems probleminiams bendrųjų kompetencijų komponentams skirti dėmesio organizuojant bendrųjų kompetencijų tobulinimo mokymus, kaip siekiant objektyvaus mokytojo profesijos įvaizdžio skatinti žurnalistus rengti probleminius analitinio pobūdžio straipsnius, viešinant gerąsias patirtis, švietimo kaitos aktualijas. Visą ataskaitą galima rasti:

https://www.upc.smm.lt/projektai/bendal/failai/Tyrimo-ataskaita-Bendrosios-kompetencijos.pdf