Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų kompetencijų tobulinimo(si) poreikio ir turinio analizė
Vykdytojas | Ugdymo plėtotės centras |
Produkto sritis | Švietimas ir mokslas |
Produkto rūšys | Tyrimai, studijos |
Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų kompetencijų tobulinimo(si) poreikio ir turinio analizės tikslas – įvertinti skirtingų grupių mokytojų grupių požiūrį į mokytojų bendrąsias kompetencijas ir jų ugdymą. Dalis tyrimo skirta bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų kompetencijų turinio aprašymui, ypač atkreipiant dėmesį į bendravimą ir bendradarbiavimą, naujų technologijų ir informacijos valdymą; organizacijos tobulinimą bei pokyčių valdymą. Taip pat išanalizuotos elektroninės žiniasklaidos pagrindinės priemonės, koncentruojantis į pagrindines viešojoje erdvėje pristatomas problemas, susijusias su bendrojo ugdymo procesu ir konkrečiai susijusias su bendrojo ugdymo mokytojais.
Vadovaujantis kokybinio tyrimo rezultatais, parengtos rekomendacijos, kokiems probleminiams bendrųjų kompetencijų komponentams skirti dėmesio organizuojant bendrųjų kompetencijų tobulinimo mokymus, kaip siekiant objektyvaus mokytojo profesijos įvaizdžio skatinti žurnalistus rengti probleminius analitinio pobūdžio straipsnius, viešinant gerąsias patirtis, švietimo kaitos aktualijas. Visą ataskaitą galima rasti:
https://www.upc.smm.lt/projektai/bendal/failai/Tyrimo-ataskaita-Bendrosios-kompetencijos.pdf