BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

„Dinamiškai tobulėjančios mokyklos inkliuzinis modelis (gerosios praktikos vadovas)“

Vykdytojas Raseinių r. Šiluvos gimnazija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Siekiant gerinti 8 klasių mokinių matematikos pasiekimus sukurtas inovatyviomis idėjomis paremtas matematikos ugdymo proceso organizavimo modelis, kuris buvo kuriamas taikant alternatyviuosius vaikų ugdymo metodus. Naujas matematikos ugdymo proceso organizavimo modelis apima tokias inovatyvias idėjas kaip inkliuzinis ugdymas bei naujausių žinių perdavimo ir įsisavinimo metodų taikymas. Inkliuzinis ugdymas dar yra vadinamas įtraukiuoju ugdymu.

Kuriamo naujo matematikos ugdymo proceso organizavimo modelį sustiprina naujausi žinių perdavimo ir įsisavinimo metodai, kurie leidžia efektyvinti ugdymo organizavimo procesą ir gerokai sparčiau plėtoti vaikų kognityvinius gebėjimus. Siektini projekto rezultatai – nemažiau kaip 8 proc. pagerėję veiklą tobulinančių mokyklų 8 kl. mokinių matematikos pasiekimų išorinių vertinimų rezultatai. Siekiant efektyvaus ir kokybiško rezultato, svarbu sukurtą naują modelį taikyti kuo platesnei tikslinei grupei, neapsiribojant tik 8 klasių mokiniais, bet apimant ir žemesnių klasių mokinius, taip siekiant ilgalaikio rezultato. Atsižvelgiant į projekto trukmę (24 mėnesiai) modelis taikomas 6-8 klasių mokiniams. Projekte kuriamas ir diegiamas naujas, alternatyviais ugdymo metodais paremtas matematikos ugdymo proceso organizavimo modelis padarys ugdymo procesą inovatyvų, diferencijuotą, motyvuojantį, skatinantį iniciatyvas bei talentų ugdymą. Pamokos, renginiai, užsiėmimai, mokymai, programos ir kitos veiklos projekte netradicinės, įtraukiančios visą mokyklos bendruomenę ir skatinančios tobulėti tiek mokinius, tiek mokytojus.

Projekto „DINAMIŠKAI TOBULĖJANČIOS MOKYKLOS INKLIUZINIS MODELIS“ metodinę dalį kūrė projekte dalyvaujančios švietimo institucijos:

  • Raseinių r.Šiluvos gimnazija,
  • Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinė mokykla,
  • Raseinių r. Betygalos Maironio gimnazija,
  • Raseinių r. Girkalnio pagrindinė mokykla,
  • Raseinių r. Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazija.
  • Vilniaus Gabijos gimnazija

Ši metodinė projekto dalis kurta atsižvelgiant į minėtų ugdymo įstaigų ugdymo proceso organizavimo ir įgyvendinimo patirtį, remtasi gausia empirine medžiaga, didele teorinių ugdymo studijų patirtimi. Projekto „DINAMIŠKAI TOBULĖJANČIOS MOKYKLOS INKLIUZINIS MODELIS“ metodinė dalis sudaryta iš metodikos, metodinių rekomendacijų, kurios skirtos mokytojams bei užduočių rinkinių, kurie skirti mokinimas. Metodinės dalies svarbiausias aspektas  – metodika, suteikianti galimybę efektyviau pereiti nuo mokymo link mokymosi paradigmos mokant matematikos. Mokomoji medžiaga skirta mokinių matematiniam raštingumui ugdyti, matematinių žinių, gebėjimų ir įgūdžių tobulinimui, loginio, kritinio ir kūrybinio mąstymo lavinimui per matematikos pamokas. Įrankis ruoštas atsižvelgiant į nacionalinius standartizuotus testus, jų rezultatus, Lietuvos Respublikos švietimo teisės aktus bei naujausiomis švietimo tendencijomis Europos Sąjungos dokumentuose.

Turėdamas šį įrankį mokytojas galės efektyviau planuoti ir organizuoti ugdymo procesą ir tikėtis kiekvieno mokinio pažangos mokantis matematikos. Nors modelio kūrėjai veiklas planavo atsižvelgdami į mokinių amžių, tačiau pritaikius konkrečiai situacijai metodinę medžiagą, užduotis galima naudoti kūrybiškai ir lanksčiai.

Modelio paskirtis – taikant inovatyvius alternatyviuosius metodus matematikos pagrindinio ugdymo procesą organizuoti taip, kad būtų sudarytos sąlygos visiems mokinimas pagerinti matematikos žinias, leidžiančias kiekvienam jų orientuotis kasdieniniame gyvenime ir tas žinias taikyti mokantis kitų dalykų, tobulinti mokinių gebėjimus komunikuoti matematikos kalba naudojant matematikos simbolius bei žymenis,  padėti formuoti(s) ir palaikyti mokinių matematinio mąstymo įgūdžius atsižvelgiant į kiekvieno jų intelektualines galias, gabumus ir polinkius.