BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Esamos švietimo stebėsenos ir vertinimo tendencijų, gerinant mokinių pasiekimus, analizės paslaugos

Vykdytojas Švietimo informacinių technologijų centras
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Valstybės švietimo stebėsena yra švietimo stebėsenos subjektų vykdoma nuolatinė švietimo būklės bei kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas, taip pat tam reikalingų duomenų rinkimasJi apima duomenų rinkimą apie švietimą: ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, profesinį mokymą, aukštąjį mokslą, suaugusiųjų mokymą, neformalųjį vaikų švietimą, mokslo veiklą. Analizės atskaitoje pateiktos išvados bei rekomendacijos bendrojo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo ir kito neformaliojo vaikų švietimo stebėsenos tobulinimui, įtraukiant į stebėseną mokinių (vaikų) pasiekimus į bendrą stebėsenos sistemą. Pateikti siūlymai kokius pasiekimus reikėtų kaupti Mokinių registre, kaip juos kaupti ir per duoti ŠVIS. Peržiūrėti visi švietimo stebėsenos rodikliai, atnaujinti jų aprašai, pateikti siūlymai dėl švietimo rodiklių sąrašų atnaujinimo. Išnagrinėti šaltiniai, kurie kaupia pasiekimus įvairia apimtimi ir įvertintos tų pasiekimų teikimo galimybės mokinių registrui.