BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Integruotų matematikos ir gamtos mokslų užduočių 8 klasėms kūrimo ir taikymo metodika

Vykdytojas Kauno r. Akademijos Ugnės Karvelis gimnazija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Metodika rėmiasi konstruktyvistiniu požiūriu į mokymąsi, Geros mokyklos koncepcija (2015 m.) ir projekto „Standartizuotų mokinių pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo įrankių bendrojo lavinimo mokykloms kūrimas“ (2008–2015) metu sukurtomis standartizuotomis  programomis bei dr. Viktorijos Sičiūnienės teikiamomis konsultacijomis.

Panaudojant projekto metu sukurtas užduotis yra įgyvendinamas naujas ugdymo proceso organizavimo modelis – bendradarbiaujančių kelių dalykų pedagogų vedami užsiėmimai tam skirtose aplinkose teikiant įvairiapusę pagalbą skirtingų gebėjimų mokiniams ir ugdant problemų sprendimo, komandinio darbo kompetencijas.

Projekto rezultatas – mokytojų sukurtos realaus gyvenimo konteksto integruoto matematikos ir gamtos mokslų turinio užduotys (su vertinimo instrukcijomis) ir jų taikymo 8 klasėje metodinės rekomendacijos.

Siekta, kad sukurtų užduočių visuma  apimtų platų ugdomų matematinių ir gamtos mokslų gebėjimų spektrą (visas veiklos sritis, kognityvines grupes, pasiekimų lygius). Tuo tikslu kurta integruota programa. Esminės nuostatos, kuriomis buvo vadovaujamasi, aprašytos dalyje ,,Integruotos programos kūrimas“.

Sukurtas 27-ių integruotų matematikos ir gamtos mokslų užduočių bankas, kiekvienos užduoties klausimai  susieti su programa. Šios užduotys buvo išbandytos 7-9 klasėse. Susitarimai dėl kuriamų užduočių aprašyti dalyje ,,Integruotų užduočių kūrimas“, o dėl jų galimų panaudojimo būdų dalyje ,,Integruotų užduočių panaudojimo scenarijai“.

Dalyje ,,Pedagogų  bendradarbiavimas ir lūkesčiai“ užfiksuotos esminės nuostatos, susitarimai, kuriais buvo remiamasi kuriant Metodiką.

Metodika apima ir verslumo modulį. Jis skirtas 8 klasių mokiniams,  parengtas pagal matematikos bendrąją programą 7–8 klasių, socialinio ugdymo (ekonomikos ir verslumo) bendrąją programą 5–8 klasių mokiniams. Šiame modulyje aprašyti mokinių gebėjimai matematikos ir verslumo srityse, sukurtos 6-os šiems gebėjimams lavinti skirtos užduotys.

Medodikos kūrimo procesai, mokytojų bendradarbiaujančių komandų darbas projekte apibendrinamas skyriuje „Refleksija“.