Kelmės rajono vartotojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis tyrimo ataskaita
Vykdytojas | Kelmės rajono savivaldybės administracija |
Produkto sritis | Viešasis valdymas |
Produkto rūšys | Tyrimai, studijos |
Prieš parengiant paraišką pagal 2014-2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programą 10 prioritetą „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ buvo atliktas tyrimas, siekiant įvertinti gyventojų pasitenkinimą teikiamomis viešosiomis paslaugomis ir nustatyti tobulintinas institucijų ir įstaigų veiklos sritis, lemiančias aukštesnį vartotojų patenkinimą, apskaičiuotas viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indeksas, kuris yra atskaitos šaltinis, siekiant įvertinti vartotojų patenkinimo teikiamomis viešosiomis paslaugomis pokytį po projekto metu įgyvendintų veiklų. Atlikus tyrimą buvo nustatytas bendras vartotojų pasitenkinimas viešosiomis paslaugomis Kelmės rajono savivaldybėje indeksas. Indeksas buvo nustatytas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministro įsakymu 2009 m. birželio 30 d. Nr. 1V-339 patvirtinta „Viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodika“ ir apskaičiuotas pagal dvi alternatyvas. VPI 1 -78,45 proc. ir VPI 2– 62,05 proc. Identifikuotos labiausiai tobulintinos savivaldybės administracijos teikiamos architektūros ir urbanistikos skyriaus bei turto valdymo skyriaus teikiamos viešosios paslaugos.
Remiantis bendrais tyrimo rezultatais buvo pasiūlytos viešųjų paslaugų tobulinimo veiksmai: optimizuoti savivaldybės administracijos procesus, susijusius su klientų aptarnavimu teikiant administracines paslaugas; optimizuoti komunalinių paslaugų teikimą, siekiant sutrumpinti paslaugų teikimo laiką, supaprastinti bendradarbiavimą tarp savivaldybės administracijos ir pavaldžių įstaigų; vykdyti savivaldybės administracijos ir pavaldžių socialines, komunalines ir kitas paslaugas teikiančių institucijų/ įstaigų personalo mokymus, keičiantis gerąja užsienio patirtimi.