Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimas
Vykdytojas | Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija |
Produkto sritis | Kita |
Produkto rūšys | Tyrimai, studijos |
Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimas.
Įgyvendinant šį projektą buvo atlikti Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimai, atlikta gautų rezultatų analizė ir ataskaitos, išvados ir rekomendacijos Lietuvos pozicionavimui bei pagrindinių šalies vertybių išgryninimui.
Įgyvendinus projektą pasiekti šie rezultatai:
- Nustatytas Lietuvos žinomumas ir reputacija tikslinėse užsienio šalyse;
- Nustatyta, kaip šalies gyventojai vertina Lietuvą; nustatyti Lietuvos tapatybę sudarantys elementai;
- Surinkta reikiama informacija ieškant šalies pozicionavimo krypčių ir išgryninat pagrindines šalies vertybes, kurios taps išorinės ir vidinės komunikacijos pagrindu. Pateiktos išvados ir rekomendacijos pasiūlant šalies pozicionavimo kryptį ir pagrindines šalies vertybes;
- Atlikti kiekybiniai tyrimai 7 užsienio šalyse (Lenkija, Norvegija, Švedija, Prancūzija, Vokietija, Izraelis, Jungtinė Karalystė) ir Lietuvoje;
- Įvykdyti 28 giluminiai interviu su užsienyje gyvenančiais Lietuviais;
- Įvykdyta 14 giluminių interviu su Lietuvoje gyvenančiais užsieniečiais;
- Atlikta 15 fokus diskusijų su Lietuvos gyventojais;
- Suorganizuotos 3 diskusijos su Lietuvos ekspertais;
- Parengta apibendrinamoji ataskaita.