BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Mokinių pažangos ir pasiekimų matavimo įrankiai

Vykdytojas Utenos ,,Saulės“ gimnazija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Testai, (įsi)vertinimo instrumentai

Siekiant, kad mokinių mokymosi rezultatų stebėjimas, vertinimas būtų nuolatinis ir sistemingas, projekte parengti du pažangos vertinimo įrankiai bei susitarta dėl vertinimo įrankių taikymo periodiškumo. Išorinio vertinimo metu atskleista, kad mokyklose, kur yra profesionaliai aptariami mokinių mokymosi pasiekimų lūkesčiai ir mokinių daroma pažanga, ugdymo proceso kokybė yra geresnė, mokiniai pasiekia geresnius rezultatus (Švietimo problemos analizė, 2016 lapkričio mėn. Nr. 12 (155).

I įrankis. Projekto veiklų vertinimo įrankis  parengtas naudojant internetinę apklausų platformą IQESonline Lietuva, kuria naudojasi dauguma Lietuvos ugdymo įstaigų vertindamos mokyklų veiklos kokybę. Klausimynas parengtas taip, kad leistų kokybiniu lygiu įvertinti projekte vykdytų veiklų aktualumą, o augant mokinių pasiekimams, ir galimą vykdytų veiklų įtaką mokymosi pažangai. Pasirinktas įrankis ir jo vykdymo būdas leidžia vertinti ir analizuoti visų projekte dalyvaujančių ugdymo įstaigų duomenis, sudaryti ir analizuoti kiekvienos mokyklos individualias ataskaitas arba analizuoti duomenis pagal kitą pasirinktą kriterijų, pav., mokymosi lygius. Atviri klausimai leidžia mokykloms surinkti respondentų nuomones apie tolimesnį veiklų kryptingumą bei tobulinimą.

II įrankis. Matematinių kompetencijų vertinimo įrankis leidžia matyti ir sekti kiekvieno mokinio matematinio raštingumo didėjimą, matematinių kompetencijų ūgties pokyčius.

Matematinių kompetencijų vertinimo įrankis turi būti naudojamas longitudiniam, pasikartojančiam matematinių kompetencijų pokyčio vertinimui. Mokinių vertinimai vyksta laikantis nuoseklaus tarpinių vertinimų paskirstymo laike, t.y. vertinimai vyksta vienodais laiko intervalais. Rekomenduotinas įrankio naudojimas tuomet, kai norima vertinti ilgalaikę, ne trumpesnę nei vieneri mokslo metai, matematinių kompetencijų pažangą.

II įrankis. Bendrųjų kompetencijų vertinimo įrankis apima visas bendrąsias kompetencijas ir jų komponentes. Šis įrankis leidžia matyti ir sekti kiekvieno mokinio įsivertinimo ir vertinimo pokyčius.

Bendrųjų kompetencijų įsivertinimo analizė suteikia galimybę koncentruotai vertinti bei suvokti mokinių, o taip pat ir paties ugdymo proceso pažengusias bei tobulintinas puses. Bendrųjų kompetencijų vertinimo instrumentu galima efektyviai sutelkti pastangas, didinant mokymosi proceso sėkmę: optimizuojamas laikas, o tai ypatingai svarbu didelio mokinių užimtumo problemos kontekste.

Šis įrankis orientuotas ne į kiekybinius, bet į kokybinius ugdymo proceso rodiklius, siekiant ugdymo proceso optimizavimo ir efektyvumo. Matydamas ne tik silpnąsias, bet ir stipriąsias savo puses mokinys tampa visaverte asmenybe, gebančia pajusti mokymosi sėkmę, kas ir stiprina mokinio motyvaciją ir savivertę.

https://drive.google.com/file/d/1KOaeVVoQkYKNtyfW-KoMdm5X_AaNL1Gv/view

https://www.darius-girenas.kaunas.lm.lt/

https://drive.google.com/file/d/1JAaDkKeVoJqryoUNpurkwUGnDj2sNMbK/view