BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Mokinių, turinčių elgesio sutrikimų, integracijos į bendrąjį ugdymą situacijos ir galimybių analizė

Vykdytojas Ugdymo plėtotės centras
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Analizėje „Mokinių, turinčių elgesio sutrikimų, integracijos į bendrąjį ugdymą situacijos ir galimybių“ apžvelgti teisės aktai, reglamentuojantys autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų ugdymo reglamentavimą, metodai, taikomi bendrojo ugdymo įstaigose tokiems vaikams ugdyti, atliktų tyrimų rezultatai. Siekiant išanalizuoti taikomojo elgesio analizės metodo ir kitų metodų taikymą Lietuvos švietimo įstaigose ir atlikti jų veiklos analizę ugdant autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus, atliktas kokybinis tyrimas taikant pusiau struktūruotą interviu. Tyrimo dalyvių teigimu, pagrindinės problemos, su kuriomis ugdymo įstaigose susiduriama ugdant ASS turinčius vaikus, dažniausiai yra per mažas mokytojų padėjėjų, specialiųjų pedagogų skaičius, pedagogų žinių ir gebėjimų dirbti su ASS turinčiais vaikais bei motyvacijos trūkumas, žema mokytojų padėjėjų kompetencija ir mažas jų darbo užmokestis, didelis darbo krūvis ir mokinių skaičius klasėje. Analizė skirta švietimo politikams, bendrojo ugdymo įstaigų pedagogams ir vadovams, švietimo pagalbos specialistams, tėvams.

https://www.upc.smm.lt/projektai/bendal/failai/Tyrimo-ataskaita-Mokiniu-turinciu-elgesio-ir-emociju-sutrikimu.pdf