BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Mokyklų įsivertinimo sistemos konsultantų mokymų programa

Vykdytojas Nacionalinė švietimo agentūra
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Mokymų programa siekiama parengti mokyklų įsivertinimo sistemos konsultantus, kurie teiks švietimo pagalbą, konsultacijas, kaip organizuoti ir vykdyti mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą, naudotis įsivertinimo instrumentais, tiesioginėje internetinėje įsivertinimo sistemoje atlikti mokinių, jų tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų apklausas, analizuoti, interpretuoti gautus duomenis, naudotis jais priimant sprendimus dėl mokyklos veiklos tobulinimo ir pažangos. 48 akademinių valandų dviejų modulių mokymo programa apima dviejų tikslinių grupių (BU mokyklų įsivertinimo konsultantų ir neformaliojo vaikų švietimo mokyklų (teikėjų) įsivertinimo sistemos konsultantų) tematiką. Bendroji teorinė programos dalis apima abiem moduliams svarbias kokybės filosofijos, kokybės kultūros plėtojimo, veiklos kokybės įsivertinimo proceso organizacijoje, tiesioginės internetinės įsivertinimo sistemos naudojimo įsivertinimo procese, duomenų analizės ir interpretavimo, konsultantų konsultavimo gebėjimų tematikas. 60 procentų mokymų programos  orientuota į praktinę veiklą, gerosios praktikos pavyzdžių bei rekomendacijų analizę (individualų, grupinį, savarankišką darbą su dalyviais ar jų grupėmis ir kt.).

Įvykdę programą mokymų dalyviai įgis ar išplėtos bendravimo ir bendradarbiavimo, komunikacinę ir informacijos valdymo, kritinio mąstymo, reflektavimo ir mokymosi mokytis, duomenų analizavimo ir interpretavimo, konsultavimo(si) kompetencijas, pasidalins gerąja praktine patirtimi bei diegs švietimo įstaigose įsivertinimo  kultūrą.  Tikėtina, kad programos įgyvendinimas, sistemingas  įsivertinimo ir vertinimo kultūros diegimas, padės įtvirtinti   kokybės   siekio   ciklą, tobulinant   švietimo įstaigų veiklą.