BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

MOKYMOSI PAGALBOS MOKSEIVIUI IR ŠEIMAI MODELIO, GRĮSTO ĮTRAUKIOJO UGDYMO NUOSTATOMIS, TAIKYMO UGDYMO PROCESE, METODIKA

Vykdytojas Kauno Kovo 11-osios gimnazija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Metodika pristato mokymosi pagalbos modelį, kuriuo siekiama, kad pagalba būtų suteikiama ir edukacinis dėmesys skiriamas visiems mokiniams, kuriems to reikia. Įdiegus siūlomą mokymosi pagalbos modelį mokyklose būtų sukurtas palankus visiems mokiniams (tiek patiriantiems mokymosi sunkumų, tiek gabiems) psichologinis mikroklimatas, kuris teigiamai įtakos mokinių pasiekimus. Būtų skatinamas bendruomeniškumas mokyklose, stiprinamas mokinių – mokytojų – tėvų bendradarbiavimas, diegiamos lygiateisiškumo, nediskriminavimo nuostatos. Papildomai, siekiant gerinti mokinių matematikos pasiekimus, modelis papildytas multisensorinio ugdymo metodų (ugdymo būdai, pasitelkiantys mokinių vaizduotę, jausmus, interaktyvius žaidimus) naudojimu matematikos pamokų metu.