MOKYMOSI PAGALBOS MOKSEIVIUI IR ŠEIMAI MODELIO, GRĮSTO ĮTRAUKIOJO UGDYMO NUOSTATOMIS, TAIKYMO UGDYMO PROCESE, METODIKA
Vykdytojas | Kauno Kovo 11-osios gimnazija |
Produkto sritis | Švietimas ir mokslas |
Produkto rūšys | Metodijos, metodinės rekomendacijos |
Metodika pristato mokymosi pagalbos modelį, kuriuo siekiama, kad pagalba būtų suteikiama ir edukacinis dėmesys skiriamas visiems mokiniams, kuriems to reikia. Įdiegus siūlomą mokymosi pagalbos modelį mokyklose būtų sukurtas palankus visiems mokiniams (tiek patiriantiems mokymosi sunkumų, tiek gabiems) psichologinis mikroklimatas, kuris teigiamai įtakos mokinių pasiekimus. Būtų skatinamas bendruomeniškumas mokyklose, stiprinamas mokinių – mokytojų – tėvų bendradarbiavimas, diegiamos lygiateisiškumo, nediskriminavimo nuostatos. Papildomai, siekiant gerinti mokinių matematikos pasiekimus, modelis papildytas multisensorinio ugdymo metodų (ugdymo būdai, pasitelkiantys mokinių vaizduotę, jausmus, interaktyvius žaidimus) naudojimu matematikos pamokų metu.