BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Neformalaus ugdymo programa „Kūrybinio potencialo realizacija: nuo socialinės idėjos iki produkto“.

Vykdytojas Vilniaus dailės akademija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Neformalaus ugdymo programa „Kūrybinio potencialo realizacija: nuo socialinės idėjos iki produkto“ skirta išanalizuoti ir suprasti formuojamą ir vykdomą kūrybinių socialinių inovacijų plėtrą. Pradžioje kreipiant dėmesį į jos galimybes skatinti inovacijų tarpsektorinę sąveiką tarp kūrybinių industrijų ir kitų ūkio sričių. Užsiėmimų metu dėmesys kreipiamas į kūrybinių industrijų įmonių, organizacijų ir asmenų galimai daromą „kūrybišką įtaką“ kitų ūkio sričių subjektams taip sukuriant ir įdiegiant inovacijas socialiniam žmogiškajam gerbūviui vystyti.

Ši neformalaus ugdymo programa skirta suvokti, analizuoti socialinių meno praktikų formas individualios menininės raiškos ir socialinio verslo kontekste. Išskirtinis dėmesys skiriamas socialinių meno praktikų idėjų analizei bei praktiniam jų įgyvendinimui. Užsiėmimų metu ugdomi gebėjimai padės aiškiau suvokti socialinių meno praktikų formų įvairovę, kaip socialinio verslo galimybes.

Programos mokymo metu, dalyviai supažindinami su kūrybinėmis inciatyvomis, kurios skatina socialiai atsakingą vartojimą ir formuoja sąmoningą visuomenę. Kintančioje vizualinėje kultūroje atskleidžiamos naujos tendencijos ir verslo modeliai. Tvari ir atsakinga mada įsigali kaip nauja šiuolaikybės filosofija ir skatina permąstyti vartojimo greitį bei kuria naujus verslo modelius. Pagrindiniais tikslais tampa ne tik pelnas, bet ir iniciatyvos sprendžiančios globalias problemas, inicijuoja sveiką gyvenimo būdą, bei atkreipia dėmesį į socialinę atskirtį.

Socialinis verslas prasideda nuo dialogo, kuriame susiduria visuomenės, verslo, politikos interesai. Todėl šiam klausimui spręsti reikalingas platesnis kontekstas/terpė, kurioje pasėję mažą grūdą - išaugintume gausų derlių. Socialinio veslo politika Lietuvoje ir socialinių iniciatyvų tyrimas padeda identifikuoti jautrias visuomenės situacijas, nustatyti tikslines vartotojų grupes ir pritaikant pažangias produkto sūkurimo strategijas, sukurti inovatyvius projektus/produktus. Pristatyti šiuos produktus visuomenei reikalinga idėjos istorija ir pagrsita strategija.

Neformalaus ugdymo programos tikslas - ugdyti studentų praktinius verslumo įgūdžius, skatinti generuoti verslo idėjas, kurios įtrauktų ir socialinių problemų sprendimą, ieškoti naujų sprendimų gerinti socialinę padėtį.

Pagrindinis šios programos tikslas pademonstruoti jog kūrybiškas ir nestereotipinis problemų sprendimas yra būtinybė ir privalumas kuriant sėkmingą socialinio verslo modelį. Tapsektorinės sąveikos koncepcija tiesiogiai siejama su „kultūra pagrįstomis inovacijomis“, kuri turėtų padėti lokalizuoti problematiką bei iššūkius kuriant inovatyvias idėjas. Išklausius kursą tikslinė grupė gebės pritaikyti įgytas žinias kuriant socialinio verslo konsepcijas Lietuvos kontekste.