BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Neformalaus ugdymo programa „Projektinė ir edukacinė erdvė (artist’s run space). Gyvenimas iš meno arba save išlaikanti studija. Atviros kūrybinės grafikos dirbtuvės“.

Vykdytojas Vilniaus dailės akademija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Neformalaus ugdymo programos „Projektinė ir edukacinė erdvė (artist’s run space). Gyvenimas iš meno arba save išlaikanti studija. Atviros kūrybinės grafikos dirbtuvės“ dalyviai bus supažindinti su teoriniais ir praktiniais projektų valdymo ir edukacinių dirbtuvių organizavimo pagrindais (projekto idėjos ir tikslų formulavimas, komandos formavimas, veiklos planavimas, biudžeto valdymas, veiklos įgyvendinimas, komunikacija ir sklaida), veikiančiais projektinių ir edukacinių erdvių, socialinių verslų pavyzdžiais, praktiškai išbandys linoraižinio technologiją grafikos laboratorijoje, išmoks pristatyti meninius produktus bei meno edukacijos paslaugas auditorijai.

Programa orientuota į praktinį mokymąsi, eksperimentavimą ir verslumą: įgytos žinios ir įgūdžiai bus pritaikyti ir įtvirtinti iškart programos metu, įgyvendinant edukacinių dirbtuvių projektą, tokiu būdu realiai pereinant visus projekto valdymo etapus, dirbant komandoje, kuriant produktus, pritraukiant auditoriją, betarpiškai patiriant galimus sunkumus ir konfliktines situacijas.

Kiekvienas dalyvis programos metu iš savo sukurtų produktų susikomplektuos asmeninį portfolio, kurį galės naudoti pristatydamas savo patirtį ir įgytus gebėjimus galimiems užsakovams ateityje, nutaręs vykdyti panašaus pobūdžio veiklas.

Neformalaus ugdymo programos tikslas - ugdyti verslumo gebėjimus per meninę-edukacinę veiklą:

  • pasitelkti grafikos technologijas meninių produktų ir edukacinių paslaugų kūrimui ir pardavimui;
  • įgyvendinti meno ir edukacinius projektus;
  • pritaikyti meninęedukacinę veiklą kaip idėją socialiniam verslui.