BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje

Projektas Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje
Vykdytojas Kėdainių rajono savivaldybės administracija
Produkto sritis Viešasis valdymas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Nustatant asmenų aptarnavimo kokybės lygį Kėdainių rajono savivaldybės administracijoje, buvo atliktas Kėdainių rajono savivaldybės administracijos asmenų aptarnavimo procesų brandos tyrimas pagal LR vidaus reikalų ministerijos projektų ir procesų valdymo viešojo valdymo institucijose gaires. Procesų brandos lygio nustatymas vykdytas pagal Kėdainių rajono savivaldybės esamos situacijos įvertinimą anketos pagalba surinktais duomenimis. Atliekant tyrimą, tyrimo vykdytojas išrinko ir su Kėdainių rajono savivaldybės administracijos įgaliotu atstovu suderino procesų brandos nustatymo metodiką. Tyrime dalyvavo Kėdainių rajono savivaldybės administracija ir seniūnijos (11), iš viso tirtos 225 teikiamos paslaugos. Pagal parengtą metodiką buvo renkama procesų brandos lygio nustatymui reikalinga informacija, ji apibendrinta ir išvados pateiktos procesų brandos lygio nustatymo ataskaitoje. Taip pat buvo atliktas Kėdainių raj. savivaldybės gyventojų pasitenkinimo Kėdainių raj. savivaldybės administracinėmis paslaugomis tyrimas. Apibendrinant, Savivaldybė teikia aukštos kokybės paslaugas, kurios turi kelias tobulintinas sritis, susijusias su: 1) aptarnavimo procesų tobulinimu didinant paslaugos prieinamumą fiziniu ir telefoniniu kanalais (tinkamas vartotojų informavimas-konsultavimas, biurokratizmo mažinimas, koncentracija į vartotojų problemų atvejus); 2) administracinių paslaugų teikimo tobulinimo prioretizavimas koncentruojantis ties civilinės būklės aktų tvarkymu, archyvų pažymų išdavimu ir paslaugomis, susijusiomis su valstybinės žemės klausimais.