Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje
Projektas | Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje |
Vykdytojas | Kėdainių rajono savivaldybės administracija |
Produkto sritis | Viešasis valdymas |
Produkto rūšys | Tyrimai, studijos |
Nustatant asmenų aptarnavimo kokybės lygį Kėdainių rajono savivaldybės administracijoje, buvo atliktas Kėdainių rajono savivaldybės administracijos asmenų aptarnavimo procesų brandos tyrimas pagal LR vidaus reikalų ministerijos projektų ir procesų valdymo viešojo valdymo institucijose gaires. Procesų brandos lygio nustatymas vykdytas pagal Kėdainių rajono savivaldybės esamos situacijos įvertinimą anketos pagalba surinktais duomenimis. Atliekant tyrimą, tyrimo vykdytojas išrinko ir su Kėdainių rajono savivaldybės administracijos įgaliotu atstovu suderino procesų brandos nustatymo metodiką. Tyrime dalyvavo Kėdainių rajono savivaldybės administracija ir seniūnijos (11), iš viso tirtos 225 teikiamos paslaugos. Pagal parengtą metodiką buvo renkama procesų brandos lygio nustatymui reikalinga informacija, ji apibendrinta ir išvados pateiktos procesų brandos lygio nustatymo ataskaitoje. Taip pat buvo atliktas Kėdainių raj. savivaldybės gyventojų pasitenkinimo Kėdainių raj. savivaldybės administracinėmis paslaugomis tyrimas. Apibendrinant, Savivaldybė teikia aukštos kokybės paslaugas, kurios turi kelias tobulintinas sritis, susijusias su: 1) aptarnavimo procesų tobulinimu didinant paslaugos prieinamumą fiziniu ir telefoniniu kanalais (tinkamas vartotojų informavimas-konsultavimas, biurokratizmo mažinimas, koncentracija į vartotojų problemų atvejus); 2) administracinių paslaugų teikimo tobulinimo prioretizavimas koncentruojantis ties civilinės būklės aktų tvarkymu, archyvų pažymų išdavimu ir paslaugomis, susijusiomis su valstybinės žemės klausimais.