Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje
Projektas | Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje |
Vykdytojas | Kėdainių rajono savivaldybės administracija |
Produkto sritis | Švietimas ir mokslas |
Produkto rūšys | Tyrimai, studijos |
Siekiant nustatyti vartotojų pasitenkinimą Kėdainių rajono savivaldybės viešosios bibliotekos teikiamomis paslaugomis, atliktas gyventojų pasitenkinimo Kėdainių rajono Mikalojaus Daukšos viešosios bibliotekos teikiamomis paslaugomis tyrimas. Tyrimas atliktas vadovaujantis Viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodika, patvirtinta LR vidaus reikalų ministro 2009 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. 1V-339 „Dėl Viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“. Tyrimo metu apklausti 387 Kėdainių rajono savivaldybės gyventojai, kurie per pastaruosius 12 mėnesių naudojosi Kėdainių rajono Mikalojaus Daukšos viešosios bibliotekos ir/arba jos padalinių paslaugomis, parengta galutinė gyventojų apklausos ataskaita.