BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje

Projektas Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje
Vykdytojas Kėdainių rajono savivaldybės administracija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Siekiant nustatyti vartotojų pasitenkinimą Kėdainių rajono savivaldybės viešosios bibliotekos teikiamomis paslaugomis, atliktas gyventojų pasitenkinimo Kėdainių rajono Mikalojaus Daukšos viešosios bibliotekos teikiamomis paslaugomis tyrimas. Tyrimas atliktas vadovaujantis Viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodika, patvirtinta LR vidaus reikalų ministro 2009 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. 1V-339 „Dėl Viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“. Tyrimo metu apklausti 387 Kėdainių rajono savivaldybės gyventojai, kurie per pastaruosius 12 mėnesių naudojosi Kėdainių rajono Mikalojaus Daukšos viešosios bibliotekos ir/arba jos padalinių paslaugomis, parengta galutinė gyventojų apklausos ataskaita.