Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje
Projektas | Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje |
Vykdytojas | Kėdainių rajono savivaldybės administracija |
Produkto sritis | Viešasis valdymas |
Produkto rūšys | Standartai, kokybės, finansų ir personalo valdymo sistemos |
Chartija buvo rengiama vykdant paslaugų standartų nustatymo žingsnius, pateiktus metodiniame dokumente „Paslaugų standartai. Rekomendacijos viešojo valdymo institucijoms“, nurodytame http://vakokybe.vrm.lt/ internetinėje svetainėje.
Kėdainių rajono savivaldybės piliečių paslaugų chartija yra savanoriškai inicijuota deklaracija (viešas dokumentas), kuria nusakomi viešųjų paslaugų teikimo tikslas, standartai, kurių pilietis gali tikėtis iš Kėdainių rajono savivaldybės administracijos ir jos padalinių bei skriaudos atitaisymo galimybės. Chartijoje taip pat nurodomi pastabų bei skundų teikimo būdai. Chartija sukurta siekiant, kad Kėdainių rajono savivaldybės administracija ir jos padaliniai būtų labiau orientuoti į klientus, galėtų atspindėti klientų viltis, jų veikla būtų pamatuojama ir vertinama bei nuolat gerinama. Chartija yra tarsi supaprastintos ir suvisuomenintos ISO ar visuotinės kokybės vadybos formos bei moralinių kodeksų sintezė. Chartija nėra teisinis dokumentas, bet traktuojama kaip būdas įtakoti viešųjų paslaugų teikėjų (šiuo atveju Kėdainių rajono savivaldybės) atskaitomybę.