BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje

Projektas Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kėdainių rajono savivaldybėje
Vykdytojas Kėdainių rajono savivaldybės administracija
Produkto sritis Viešasis valdymas
Produkto rūšys Standartai, kokybės, finansų ir personalo valdymo sistemos

Chartija buvo rengiama vykdant paslaugų standartų nustatymo žingsnius, pateiktus metodiniame dokumente „Paslaugų standartai. Rekomendacijos viešojo valdymo institucijoms“, nurodytame http://vakokybe.vrm.lt/ internetinėje svetainėje.

Kėdainių rajono savivaldybės piliečių paslaugų chartija yra savanoriškai inicijuota deklaracija (viešas dokumentas), kuria nusakomi viešųjų paslaugų teikimo tikslas, standartai, kurių pilietis gali tikėtis iš Kėdainių rajono savivaldybės administracijos ir jos padalinių bei skriaudos atitaisymo galimybės. Chartijoje taip pat nurodomi pastabų bei skundų teikimo būdai. Chartija sukurta siekiant, kad Kėdainių rajono savivaldybės administracija ir jos padaliniai būtų labiau orientuoti į klientus, galėtų atspindėti klientų viltis, jų veikla būtų pamatuojama ir vertinama bei nuolat gerinama. Chartija yra tarsi supaprastintos ir suvisuomenintos ISO ar visuotinės kokybės vadybos formos bei moralinių kodeksų sintezė. Chartija nėra teisinis dokumentas, bet traktuojama kaip būdas įtakoti viešųjų paslaugų teikėjų (šiuo atveju Kėdainių rajono savivaldybės) atskaitomybę.