BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Projekto 09.3.3-LMT-K-712-02-0079 "Asmens profesinio tapatumo konstravimas socialinėse medijose (Professional-Identity-LT)" įgyvendinimo metu sukurta produkcija

Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Projekto įgyvendinimo metu buvo atliekamas tyrimas, kuriuo siekta nustatyti, kaip save reguliuojantys socialines medijas įvaldę gimnazijų moksleiviai, universiteto studentai ir dėstytojai, suaugę dirbantieji konstruoja savo profesinį tapatumą. Atliktas kokybinis bei kiekybinis tyrimas. Tyrime naudojami interviu, sutelktų grupių, kiekybinės apklausos raštu bei socialinių medijų duomenys. Duomenų analizei naudota vaizdo grindžiamoji teorija ir statistiniai duomenų analizės metodai. Laukti rezultatai: gauti mokslo duomenys apie profesinio tapatumo konstravimo socialinėse medijose procesus skirtinguose suaugusio asmens profesinės karjeros tarpsniais, gautos naujos mokslo žinios apie save reguliuojančio suaugusio asmens profesinį tapatumą bei jo formavimą/si socialinėse medijose, gautos ir paskleistos edukologijos mokslininkams aktualios naujos žinios apie gimnazijos moksleivių, universitetų studentų bei dėstytojų bei nešvietimo sektoriuje dirbančių suaugusiųjų profesinį tapatumą, įsisavinti bei išbandyti inovatyvūs socialinių tyrimų metodai bei pasiektas aktyvesnis dalyvavimas tarptautiniuose mokslo bendradarbiavimo tinkluose.

Projekto įgyvendinimo metu pasiekti tyrimų rezultatai skelbiami mokslinėje produkcijoje.

Mokslo straipsniai:

  1. J. Kasperiūnienė, V. Žydziūnaitė. A Systematic Literature Review on Professional Identity Construction in Social Media. (SAGE Open, 2019, 9(1), 1-1).
  2. J. Kasperiūnienė. Maintaining academic connection for collective creativity: a grounded theory of university teacher’s professional behavior in social media. (Baltic J. Modern Computing. Vol. 6(2018), No.2, 128-136.).
  3. J. Kasperiūnienė, M. Briedienė, V. Žydziūnaitė. Automatic content analysis of social media short texts: scoping review of methods and tools. (WCQR2019, AISC 1068, pp. 89-101. Springer, Cham.).

Moksliniai pranešimai:

  1. J. Kasperiūnienė. Conceptualization of identity construction phenomena in empirical grounded theory articles. ("Society for the Study of Symbolic Interaction. (A SSSI Couch Stone Conference 2018" ir "IX European SSSI Conference 2018", United Kingdom, July 4-6, 2018.).
  2. J. Kasperiūnienė. Maintaining academic connection for collective creativity: a grounded theory of university teacher professional behavior in social media. (The 2nd International Conference INNOVATIONS AND CREATIVITY April 5 – 7, 2018 Liepaja University, Liepaja, Latvia.).
  3. J. Kasperiūnienė, V. Žydziūnaitė, A. Salvini. Glocalizing identities: grounded theory of networked scholar. (The 3rd World conference on Qualitative Research, Portugal, October 16-20, 2018.).
  4. J. Kasperiūnienė. Who are these elementary particles and why they dance? A grounded theory on identity construction in social networks. (The 2019 Conference of the European Society for Study of Symbolic Interaction", Iceland, July 3-6, 2019.).
  5. J. Kasperiūnienė. Professional identity co-construction of Gen Xes in mediated environments. (Pluralistic identity: reality or schizophrenia of the XXI Century", Poland, June 6, 2019.).
  6. J. Kasperiūnienė. Automatic Content Analysis of Social Media Short Texts: Scoping Review of Methods and Tools. (h World Conference on Qualitative Research", Portugal, October 16-18, 2019.).

Monografija:

Zydziunaite, V., Kasperiuniene, J., Psaroudakis, I., Salvini, A. (eds.) (2019) Professional identity construction in digital times. Pisa: Pisa University Press.