BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Projekto 09.3.3-LMT-K-712-02-0144 "Diskurso ryšiais anotuoto tekstyno, grįsto socialinių medijų tekstais, naudojimas aukštesnio lygio užsienio kalbos mokymui(si)" įgyvendinimo metu sukurta produkcija

Vykdytojas Mykolo Romerio universitetas
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Projekto vykdytojų teigimu, naujausi moksliniai tyrimai atskleidžia diskurso svarbą užsienio kalbos mokymui(si), ypač aukštesniajame mokymo(si) lygmenyje. Diskurso ryšiai ir struktūra, teksto retoriniai bruožai yra labai svarbūs mokant(is) užsienio kalbos. Mokslinio tyrimo tikslas yra ištirti diskurso ryšiais anotuoto paralelinio tekstyno (DRAT) modelio, grįsto socialinių medijų tekstais, naudojimo užsienio kalbos mokymui(si) aukštesniu lygiu iššūkius ir galimybes. Projekto įgyendinimo metu buvo sudarytas DRAT modelis; naudojant atvejo analizę, aprašyta ir struktūruota tyrimo dalyvių: dėstytojų ir studentų DRAT modelio naudojimo užsienio kalbos mokymui(si) aukštesniu lygiu patirtis; išryškinti DRAT modelio naudojimo užsienio kalbos mokymui(si) aukštesniu lygiu privalumai ir aptarti iššūkiai; parengtos praktinės rekomendacijos suinteresuotiems asmenims, kaip naudoti DRAT modelį užsienio kalbos mokymui(si) aukštesniu lygiu.

Atliktų tyrimų metu gauti rezultatai viešinami sukurtoje mokslinėje produkcijoje.

Mokslo straipsniai:

  1. G. Valūnaitė-Oleškevičienė, A. Puksas, D. Gulbinskienė. TED-MDB Multilingual Discourseannotated Corpus for Language Learning and Teaching. ( Pedagogika / Pedagogy 2018, t. 131, Nr. 3, p. 99–109 / Vol. 131, No. 3, pp. 99–109, 2018).
  2. G. Valūnaitė-Oleškevičienė, D.Zeyre, V. Mažeikienė, M. Kurfali. Observations on the annotation of discourse relational devices in TED talk transcripts in Lithuanian. (In Proceedings of the workshop on annotation in digital humanities co-located with ESSLLI,Vol. 2155, pp. 53-58 (2018)).

Studija:

Language teaching and learning ar a higherlevel in university sridies using corpus analysis. (parengta).

Mokslinis pranešimas:

G. Valūnaitė-Oleškevičienė. „Diskurso ryšiai ir tekstų anotavimas“